SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duży wzrost "Olivii" i "Poradnika Domowego"

"Olivia" awansowała na pozycję lidera poradnikowych miesięczników dla kobiet.

W lipcu 2006 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet była ”Olivia” (Axel Springer Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Sprzedaż wyniosła 499 149 egz. - to ponad 54 proc.  więcej niż w analogicznym okresie 2005.

Na drugim miejscu znalazła się ”Claudia” (G+J Polska) - 488 010 egz. (spadek o 0,19 proc.) a na trzecim ”Dobre Rady” (Hachette Filipacchi Burda Polska), które sprzedały się w liczbie 429 207 egz. (wzrost o 0,2 proc.).

 

lipiec

2006 2005
ZKDP Sprzedaż ogólem
Olivia 499149 324037
Claudia 488010 488949
Dobre Rady 429207 428362
Świat Kobiety 426889 442338
Poradnik Domowy 393865 236233

czerwiec 2006 i 2005

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duży wzrost "Olivii" i "Poradnika Domowego"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl