Duży wzrost wpływów reklamowych telewizji - TVN nadal liderem

Polskie stacje telewizyjne w I kwartale br. cennikowo zarobiły z reklam prawie 40 proc. więcej niż rok wcześniej. Liderem wpływów reklamowych była – podobnie jak przed rokiem – TVN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Od stycznia do marca bieżącego roku cennikowe wpływy reklamowe polskich stacji telewizyjnych wyniosły 3,23 mld zł, czyli o 38,7 proc. więcej niż w I kwartale 2009 roku – wynika z danych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najwięcej „na papierze” zarobiła z reklam – tak jak przed rokiem – TVN, ale wśród głównych stacji zanotowała najniższy wzrost tych przychodów w skali rok do roku – wynoszący 18 proc. Cennikowe wpływy reklamowe Polsatu zwiększyły się o 23,6 proc., TVP2 – o 26 proc., a TVP1 – o 39,2 proc. Natomiast VIVA Polska w I kwartale bieżącego roku „na papierze” zarobiła z reklam aż o 70 proc. więcej niż rok wcześniej.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?