SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dwie prawdy” Jana Wróbla i Romana Kurkiewicza oglądało 195 tys. widzów

Program Jana Wróbla i Romana Kurkiewicza „Dwie prawdy” w ostatnim roku oglądało w TVN24 średnio 195 tys. widzów.

Roman Kurkiewicz i Jan Wróbel, fot. TVNArticle

„Dwie prawdy” nadawane były w TVN24 w dni powszednie o godz. 21.00, w okresie od 30 czerwca 2014 roku do 26 czerwca 2015 roku. Średnia widownia magazynu w tym okresie wyniosła 195 tys. osób, co przełożyło się na 1,26 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 1,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie „Dwóch prawd” pokazane 23 czerwca br. Jego średnia widownia wyniosła 388 tys. osób.

Trzy topowe odcinki magazynu

Top wydania

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR %

23-06-2015

388 068

2,57%

05-02-2015

345 426

2,13%

10-06-2015

343 804

2,34%

TVN24 w paśmie nadawania magazynu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród kanałów newsowych. Liderem w tej kategorii stacji było TVP Info osiągające 1,64 proc. udziału. Stacja ta nadawała wówczas serwisy informacyjne i magazyny tematyczne. Gorzej od TVN24 wypadł Polsat News, nadający również informacje. Jego udział wyniósł 0,65 proc. Natomiast w grupie komercyjnej to TVN24 był liderem, a drugie miejsce należało do TVP Info.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP Info

254 282

1,64%

0,57%

TVN24 - Dwie prawdy

195 326

1,26%

1,25%

Polsat News

101 071

0,65%

0,53%

W programie „Dwie prawdy” Jan Wróbel i Roman Kurkiewicz dyskutując ze sobą, konfrontują swoje poglądy dotyczące m.in. spraw społecznych, politycznych czy światopoglądowych. Magazyn od 29 czerwca br. ma przerwę wakacyjną. Zamiast tej audycji nadawany jest obecnie serwis informacyjny.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Dwie prawdy” Jana Wróbla i Romana Kurkiewicza oglądało 195 tys. widzów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mom
Najgłupszy program w historii ever. Taki publicystyczny odpowiednik "Celebrity Splash". Wysoka widownia pokazuje, że Polacy lubią trwać na niskim poziomie.
odpowiedź
User
Bob
@mom: sprawdź proszę ofertę telewizji Republika (choć mam podejrzenia, że jesteś jej pracownikiem/pracowniczką) a zobaczysz poziom przy którym "celebrity splash" to istny odpowiednik ZDF.
odpowiedź
User
Pracownik Republiki
Heh, chłopie. Gdybyśmy chociaż raz mieli takie fundusze i oglądalność. Ale podobno wkrótce przejmie nas pan Stonoga. Może nie będziemy musieli nosić ze sobą papieru toaletowego do roboty, a z kranów znów popłynie woda? Ach, marzenia marzenia.
odpowiedź