Dwie trzecie Polaków regularnie korzysta z internetu

Prawie dwie trzecie dorosłych Polaków przynajmniej raz w tygodniu korzysta z internetu, spędzając w sieci średnio 13 godzin tygodniowo - wynika z badania CBOS.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Regularnie z internetu korzysta 64 proc. dorosłych mieszkańców Polski. Z raportu CBOS wynika, że internauci spędzają w sieci przeciętnie 13 godzin tygodniowo. Czas ten nie zmienia się istotnie w ostatnich latach.

Powszechnie z internetu korzystają badani w wieku od 18 do 34 lat, a także większość respondentów od 35 do 44 lat. Wśród osób w wieku 45-54 lat internauci stanowią ponad połowę, wśród starszych (od 55 do 64 roku życia) - dwie piąte, a wśród najstarszych (65 lat i więcej) tylko jedna szósta korzysta z sieci.

Częściej z internetu korzystają respondenci z wyższym wykształceniem. Najmniej internautów występuje wśród osób z wykształceniem podstawowym. W dużych miastach występuje największy odsetek korzystania z sieci, mniej natomiast na wsi i w miastach do 100 tys. mieszkańców. Jednak wieś pod tym względem nie odbiega teraz znacząco od małych i średnich miast.

98 proc. internautów korzysta z sieci w domu, natomiast 45 proc. respondentów wskazało, że korzysta z internetu w szkole lub pracy. Tylko 3 proc. badanych wskazało na kawiarenki internetowe. Ponadto duża część użytkowników sieci (79 proc.) łączy się z siecią bezprzewodowo poprzez smartfon, tablet czy laptop.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/23-mln-internautow-w-polsce-29-proc-z-dostepem-mobilnym-najczesciej-korzystaja-z-maili-i-e-zakupow ##

Badanie "Aktualne problemy i wydarzenia" zostało przeprowadzone w dniach 14-20 maja br. na reprezentatywnej próbie 1048 dorosłych mieszkańców Polski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu