SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dwutygodnik "BusinessWeek"

1 kwietnia polska edycja magazynu gospodarczego "BusinessWeek" zmienia swój cykl wydawniczy

1 kwietnia polska edycja magazynu gospodarczego "BusinessWeek" zmienia swój cykl wydawniczy - z miesięcznika staje się dwutygodnikiem. Kolejne wydania będą ukazywać się zawsze w czwartek.

"Ponad rok przygotowywaliśmy się do przejścia na dwutygodniowy cykl wydawniczy. Zmieni się nie tylko częstotliwość ukazywania, ale także zawartość magazynu oraz strategia marketingowa" - mówi Amadeusz Król (Dyrektor Generalny AWR "Wprost", wydawcy polskiej edycji magazynu "BusinessWeek). "Dwutygodnik, a w przyszłości tygodnik, stanie się najważniejszym tytułem wśród magazynów gospodarczych. Pismem, które z lokalnej perspektywy będzie pisać o gospodarce zarówno polskiej, jak i światowej"- dodaje.

Zdaniem Piotra Aleksandrowicza, Redaktora Naczelnego polskiej edycji "BusinessWeek", dwutygodnik przedstawia najważniejsze wydarzenia, najwybitniejsze postaci, największe i najszybciej rozwijające się korporacje: "My analizujemy rzeczywistość. Przewidujemy przyszłość. Jesteśmy opiniotwórczy. Nowa formuła wydawnicza daje możliwość pełniejszego zaspokojenia potrzeb Czytelników oraz żywszego reagowania na bieg wydarzeń..." Dlaczego od kwietnia? Nieprzypadkowo. Miesiąc później Polska stanie się częścią wielkiego organizmu politycznego i gospodarczego - Unii Europejskiej. W nowej rzeczywistości polskie przedsiębiorstwa będą miały szersze perspektywy rozwoju, ale też przybędzie im konkurentów. Jak z nimi wygrać, jak poradzić sobie na unijnym rynku? Jak wygląda obecna sytuacja firm z rozwiniętych krajów UE oraz ich konkurentów ze Stanów Zjednoczonych i Azji? Tylko "BusinessWeek" jest w stanie zaoferować taką wiedzę. Połączenie sił i doświadczenia amerykańskiego wydawnictwa McGraw-Hill (właściciela m.in. agencji ratingowej Standard & Poor's) z doświadczeniem i wiedzą zespołu redakcyjnego "BusinessWeek", wydawanego przez AWR "Wprost", pozwoli zaoferować Czytelnikom pismo unikalne nie tylko na polskim rynku.

Dołącz do dyskusji: Dwutygodnik "BusinessWeek"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl