SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwutygodnik 'Przyjaciółka' liderem... tygodników poradnikowych

W lutym 2009 r. trzy z pięciu tygodników poradnikowych miały wyższą sprzedaż niż w analogicznym okresie 2008 r. Liderem była "Przyjaciółka" (Edipresse Polska), która od lutego ukazywała się już co dwa tygodnie, choć formalnie zarejestrowana była jeszcze w ZKDP jako tygodnik.

Dwutygodnik 'Przyjaciółka' liderem... tygodników poradnikowych

Sprzedaż ogółem dwóch wydań "Przyjaciółki", które ukazały się w lutym br. (wydano je z numeracją łączoną) wyniosła 616 675 egz. i była aż o 229 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ub.r., gdy tytuł ten ukazywał się co tydzień - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż w lutym 2009 r. w porównaniu do lutego 2008 r. spadła o 20 proc. do 312 380 egz. Trzecie miejsce przypadło "Chwili dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer), która zanotowała spadek o 13 proc. i sprzedała się w ilości 304 559 egz.

luty


2009

2008

ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 683636 616675 453 884 268 638
Tina 450727 312380 537 257 393 948
Chwila dla Ciebie 422455 304559 488 508 350 308
Pani Domu 454300 265638 437 500 212 456
Naj 414069 208934 368 742 186 009


Porównanie sprzedaży z lutego 2009 r. do sprzedaży ze stycznia 2008 r. pokazuje, że zyskała tylko "Przyjaciółka".

2009/2008


luty

styczeń

ZKDP

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka 683636 616675 328277 201868
Tina 450727 312380 456936 318175
Chwila dla Ciebie 422455 304559 430233 306492
Pani Domu 454300 265638 491667 314922
Naj 414069 208934 456005 216272

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dwutygodnik 'Przyjaciółka' liderem... tygodników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl