SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwutygodniki poradnikowe na minusie po trzech kwartałach. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana

W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Naj”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w pierwszych trzech kwartałach 2014 roku wyniosła 334 918 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku spadła o 10,42 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w dziale Jedynki

Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 20,85 proc. do 248 139 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 177 349 egz., po spadku o 17,72 proc.

Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 150 162 egz., po spadku w skali roku o 23,02 proc. - największym w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

I-III kwartał

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

425 827

334 918

334 918

480 244

374 394

373 879

Tina

349 159

248 139

248 139

426 999

313 511

313 506

Pani Domu

253 093

177 440

177 349

283 702

215 634

215 533

Naj

211 673

150 162

150 162

287 254

195 073

195 068


We wrześniu 2014 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do września 2013 roku zmniejszył się o 8,60 proc. do 298 930 egz. Drugie miejsce należało do „Tiny” (204 433 egz.; spadek o 19,01 proc. - największy w rankingu), a trzecie - do „Pani Domu” (149 352 egz.; w dół 14,65 proc.).

Wirtualnemedia.pl

wrzesień

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

402 301

298 930

298 930

432 800

329 166

327 049

Tina

292 464

204 433

204 433

349 904

252 414

252 414

Pani Domu

231 623

149 443

149 352

270 783

175 075

174 984

Naj

173 942

115 270

115 270

227 437

136 124

136 124

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki poradnikowe na minusie po trzech kwartałach. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl