SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dynatrace zachęca do podjęcia pracy w Gdańsku hasłem „Programisto, zmień swoje środowisko!”

Wystartowała kampania firmy informatycznej Dynatrace, która zachęca do podjęcia pracy w swojej gdańskiej siedzibie specjalistów z pozostałych regionów Polski. Akcję przygotowano we współpracy z Yoho.

Article

Kampania „Programisto, zmień swoje środowisko!” potrwa do końca marca. Jej motywem przewodnim jest smog, który utrudnia wielu osobom życie, a występuje głównie w Warszawie i na południu Polski. Twórcom zależało na pokazaniu, że informatycy dzięki podjęciu pracy w Gdańsku bolączkę tę mogą wykluczyć z codziennego życia.

- Przed wszystkim smog jest realną bolączką, wszystkich, a zatem też i programistów. W naszym środowisku spotkaliśmy się z kilkoma przykładami osób, które ze względu na smog właśnie, przeniosły się bądź wróciły do Trójmiasta. Naturalnie więc postanowiliśmy skierować ogłoszenie do tych, którym smog przeszkadza w życiu i przedstawić kilka powodów, dlaczego warto wziąć pod uwagę Dynatrace w Trójmieście. Na tle pracodawców w Gdańsku, wyróżniamy się posiadając swój własny produkt, który jest globalnym liderem w swojej branży, a mowa tu o rynku monitorowania jakości i wydajności aplikacji oraz systemów IT -  tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kamil Kazimierczak, employer branding coordinator w Dynatrace.

Akcja prowadzona jest w internecie i kilkunastu nośnikach na outdoorze. W internacie stworzono dedykowany landing page, wykorzystano reklamy na Facebooku.

Koncept kampanii powstał przy ścisłej współpracy z agencją reklamowa Yoho, która zajęła się także zakupem reklam zewnętrznych. 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dynatrace zachęca do podjęcia pracy w Gdańsku hasłem „Programisto, zmień swoje środowisko!”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kawka
Grubo, ale celnie :)
odpowiedź
User
ceplusplus
Znam kilku programistów, którzy sporo przed tą kampanią zmienili Kraków na Trójmiasto, właśnie ze względu na SMOOOG.
odpowiedź
User
Nadaję z południa
Krakusy będą płakać, ale taka jest prawda.
odpowiedź
User
xxx
Gdy nie masz nic do zaoferowania poza pogodą...
odpowiedź
User
kkk
grubo ale celnie, krakusy bedą płakać...
widac ze ktos z Gdanska komentarze pisze.
odpowiedź