SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie w I półroczu 2016, „Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”

W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie był „Działkowiec”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Mam Ogród”, a najwięcej stracił „Mój Piękny Ogród”.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w I półroczu 2016 roku wyniosła 102 263 egz. W porównaniu do I półrocza 2015 roku zmniejszyła się ona o 2,31 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik uplasował się na poziomie 85 663 egz., po wzroście o 3,15 proc. - jedynym w zestawieniu.

Na ostatnią pozycję podium spadł z kolei miesięcznik „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 14,25 proc. do 72 886 egz.

Piąty był „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) ze średnią sprzedażą ogółem w I półroczu br. na poziomie 41 135 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 27,21 proc. Miesięcznik ten w I półroczu ub.r. był czwarty.

Wirtualnemedia.pl

I półrocze

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Działkowiec

164 910

102 271

102 263

171 725

104 679

104 679

-2,31%

Mam Ogród

141 035

85 663

85 663

147 312

83 050

83 050

3,15%

Przepis na Ogród

126 866

72 886

72 886

151 965

84 996

84 996

-14,25%

Mój Ogródek

87 860

42 654

42 638

111 462

44 718

44 718

-4,65%

Mój Piękny Ogród

76 417

41 135

41 135

97 017

56 513

56 513

-27,21%

Magnolia

69 667

30 706

29 206

69 697

35 601

35 599

-17,96%

Hasło Ogrodnicze

8 000

2 665

2 582

8 000

2 963

2 876

-10,22%

W czerwcu 2016 roku liderem też był „Działkowiec”. Jego sprzedaż ogółem w porównaniu do czerwca 2015 roku zmniejszyła się o 7,05 proc. do 98 901 egz.

Wiceliderem był „Przepis na Ogród” (78 405 egz.; w dół o 16,95 proc.), a podium uzupełnia „Mam Ogród” (72 664 egz.; - 14,30 proc.).

W tym ujęciu wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej też stracił „Mój Piękny Ogród” - było to 28,21 proc. do 33 063 egz.

Wirtualnemedia.pl

czerwiec

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Działkowiec

169 190

98 901

98 901

168 650

106 403

106 403

-7,05%

Przepis na Ogród

134 000

78 405

78 405

145 000

94 412

94 412

-16,95%

Mam Ogród

145 000

72 664

72 664

147 500

84 787

84 787

-14,30%

Mój Ogródek

90 300

43 490

43 443

101 950

45 552

45 552

-4,63%

Mój Piękny Ogród

60 000

33 063

33 063

90 000

46 057

46 057

-28,21%

Magnolia

61 000

35 724

26 724

70 000

36 487

36 485

-26,75%

Hasło Ogrodnicze

8 000

2 657

2 576

8 000

2 961

2 872

-10,31%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie w I półroczu 2016, „Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl