SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dzieci dziękują rodzicom za opiekę w kampanii Ibum Forte (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibum Forte (produkowanego przez Hasco-Lek) w wersji dla dzieci. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency i MEC.

Article

Nowa akcja promująca Ibum Forte w formie zawiesiny dla dzieci ma charakter wizerunkowy. W spocie kilkuletnie dzieci dziękują rodzicom za opiekę i wsparcie, zwłaszcza przy chorobach i innych dolegliwościach. Na końcu reklamy to marka Ibum dziękuje za zaufanie rodzicom, lekarzom i farmaceutom.

Akcja ma na celu zwiększyć świadomość marki wśród grupy docelowej, czyli rodziców małych dzieci, mających powyżej trzech miesięcy życia.

Poprzednia duża kampania Ibum Forte była oparta na spocie, w którym dzieci występowały w króliczych strojach, a promowany preparat symbolizowała malina-przytulanka.

Nowa kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (w kanałach głównych i stacjach tematycznych z oferty TVN i Polsatu). Potrwa minimum do końca października.

Kreacją i produkcją reklam zajęła się GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dzieci dziękują rodzicom za opiekę w kampanii Ibum Forte (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl