SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dzięki Bogu już weekend” straciło 400 tys. widzów. 2,4 mln zł z reklam

Czwartą serię „Dzięki Bogu już weekend” oglądało średnio 847 tys. osób, o 400 tys. widzów mniej niż trzecią edycję pokazywaną wiosną 2014 roku. Produkcja przegrała walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 2,38 mln zł.

Article

Widowisko „Dzięki Bogu już weekend 4” emitowane było na antenie TVP2 w piątki o godz. 22.20, w okresie od 4 marca do 27 maja br. Jego średnia widownia wyniosła 847 tys. osób przy udziale na poziomie 8,19 proc. wśród wszystkich widzów oraz 8,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził pierwszy odcinek formatu, który przyciągnął przed telewizory uwagę 1,12 mln osób.

Trzy topowe odcinki audycji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR%

04-03-2016

22:21:57

23:27:49

1 116 588

10,19%

11-03-2016

22:22:18

23:27:07

977 456

9,55%

18-03-2016

22:25:06

23:29:07

969 036

10,06%

Trzecią edycję „Dzięki Bogu już weekend”, pokazywaną wiosną 2014 roku (tj. w okresie od 7 marca do 23 maja) śledziło średnio 1,25 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 9,89 proc. oraz 10,29 proc. udziału. Oznacza to spadek o 400 tys. oglądających. Wówczas program pokazywany był o godz. 21.45.

Kabaretowy program przegrał walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajął TVN, emitujący w tym czasie filmy fabularne, co dało mu 10,54 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (filmy; 9,91 proc.) oraz TVP1 (również pasmo filmowe; 8,60 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka zajęła trzecie miejsce - stacja wygrała tutaj z Jedynką.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN

1 091 066

10,54%

713 820

15,41%

Polsat

1 025 989

9,91%

587 488

12,68%

TVP1

890 376

8,60%

237 296

5,12%

TVP2 - Dzięki Bogu już weekend 4

847 048

8,19%

388 417

8,38%

Wpływy reklamowe przy emisji „Dzięki Bogu już weekend 4” wyniosły 2,38 mln zł. (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W „Dzięki Bogu już weekend” prezentowane są skecze i piosenki, a twórcy kabaretowi komentują bieżące wydarzenia w krzywym zwierciadle satyry.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 8,99 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Dzięki Bogu już weekend” straciło 400 tys. widzów. 2,4 mln zł z reklam

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo023
Przykro, bo gdy program był na żywo miał w większości bardzo dobre odcinki. Ta wersja była tragiczna - promowanie szczególnie nieśmiesznych Fair Play Crew i ogólna nuda - no sory, ale gdzie tu ten śmiech, którym dyr się tak zachwycał?
odpowiedź
User
armi
Od jesieni 2016 r. gwiazdą TVP będzie Ryszard Makowski. Mam nadzieję że na żywo.
odpowiedź
User
prawnik
Boga w to nie mieszajmy. Nie będziesz wzywał imienia Pana Boga swego nadaremno.
odpowiedź
User
Marek
Co warte podkreślania wyniki zawyżają pierwsze odcinki. Gdyby zliczyć średnią bez pierwszych trzech wydań to spadło by jeszcze o jakieś 80 000 widzów.
odpowiedź
User
Ja_2016
To jest dokładnie tak jak ja to widze. Ppierwszy odcinek oglądałem i był naprawde fajny, drugi już duzo gorszy, a trzeciego nie zobaczyłem w całości.
odpowiedź