„Dzień dobry TVN” umożliwia widzom kontakt z redakcją przez czat

Stacja TVN uruchomiła czat online na stronie internetowej programu „Dzień dobry TVN”, przez co widzowie mają możliwość czatowania oraz brania udziału w grach. Jednocześnie wycofana zostanie aplikacja na smartfony.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Dzień dobry TVN” umożliwia widzom kontakt z redakcją przez czat

Wprowadzenie czatu online ma zwiększyć interaktywność „DDTVN”, a także ułatwić widzom kontakt z redakcją. Użytkownicy mają możliwość czatowania oraz udziału w sondach, grach i zabawach organizowanych przez redakcję.

Użytkownicy czatu nie muszą instalować dodatkowego oprogramowania. Aby skorzystać z czatu należy zalogować się na stronie internetowej „Dzień dobry TVN”, korzystając z Facebooka lub konta utworzonego poprzez adres e-mail.

Dotychczas widzowie mogli komunikować się z redakcją za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej „DDTVN”. Appka zostanie wygaszona, a aktualizacja zamykająca aplikacje będzie dostępna w Google Play i AppStore w ciągu najbliższych dni.

Przypomnijmy, że w styczniu br. redakcja „Dzień dobry TVN” uruchomiła nowy portal internetowy, który jest ściśle powiązany z programem, ale rozbudowany o treści lifestylowe tworzone wyłącznie do internetu. Rozbudowie uległ zespół online „DDTVN”.

W okresie od 1 stycznia do 12 lutego br. średnia oglądalność magazynu „Dzień dobry TVN” (emisja w TVN codziennie o godz. 8.00) wyniosła 529 tys. osób przy 10,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 567 tys. widzów przy udziale wynoszącym 10,72 proc. Oznacza to spadek wynoszący 38 tys. oglądających.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu