SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Dzień dobry TVN" zwiększa przewagę nad porannym programem Dwójki

"Dzień dobry TVN" w dni powszednie wygrywa z "Pytaniem naśniadanie". Wraz z zaprzestaniem emisji weekendowego wydaniaporannego programu Dwójki, magazyn TVN zyskał nowych widzów także wsoboty.

Średnio w trzy majowe soboty "Dzień dobry TVN" oglądało 986 tys.widzów przy udziale w rynku na poziomie 19,34 proc. Dało to stacjiTVN pozycję wicelidera pasma za TVP 1, która miała 1,04 mlnoglądających. Natomiast nadająca w tym czasie powtórki polskichseriali Dwójka była trzecia - miała 703 tys. widzów i 13,64 proc.udziału. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl.

DDTVN - sobotyWszyscy4+
16-49
DateAMRSHR %SHR %
17-05-2008823 93118,48%19,71%
10-05-2008951 18722,79%24,06%
03-05-20081 187 12117,69%18,24%
średnia986 05119,34%20,22%


W analogicznym okresie ubiegłego roku "Dzień dobry TVN" w sobotyprzyciągało przed ekrany 896 tys. osób, a udział stacji w czasieemisji programu wynosił 19,65 proc. Nadawany w tym samym czasienieco krótszy magazyn "Śniadanie w Dwójce" (zastąpiony latem ub.r.przez "Pytanie na śniadanie") oglądało 545 tys. widzów, dając TVP 211,79 proc. udziału.

W niedziele podobnie jak w soboty jedynym programem porannymjest "Dzień dobry TVN". W okresie od 1 do 20 maja br. wydaniamorning show w ten dzień obejrzało średnio 1,11 mln widzów, czyliwięcej niż w soboty, choć z niższym udziałem w rynku, który wyniósł16,77 proc.

DDTVN - niedzieleWszyscy4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
18-05-20081 094 62415,86%17,10%
11-05-20081 101 00417,86%19,46%
04-05-20081 143 48916,67%20,12%
średnia1 113 58316,77%18,93%

W dni powszednie liderem w oglądalności wśród tzw. telewizjiśniadaniowych pozostaje "Dzień dobry TVN", które w analizowanymokresie oglądane było przez 609 tys. osób przy udziale na poziomie17,91 proc. Konkurencyjne "Pytanie na śniadanie" miało w tym czasie477 tys. oglądających i 15,90 proc. udziału.

Obecnie zatem przewaga morning show TVN nad magazynem TVP 2 jestwiększa niż na początku roku - w okresie od 1 stycznia do 29 lutegobr. "Dzień dobry TVN" miało bowiem średnio 663 tys. widzów i 16,99proc. udziału, a "Pytanie na śniadanie" - 646 tys. widzów i 16,08proc. udziału.

DDTVNWszyscy4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
20-05-2008586 05317,04%17,38%
19-05-2008757 51920,52%21,55%
16-05-2008484 38016,97%18,24%
15-05-2008500 33319,81%22,11%
14-05-2008520 61417,35%17,45%
13-05-2008465 08616,97%18,11%
12-05-2008457 34815,86%15,65%
09-05-2008533 53917,87%24,01%
08-05-2008590 65218,77%22,83%
07-05-2008516 13617,18%18,50%
06-05-2008538 02418,08%17,57%
05-05-2008481 68015,96%17,92%
02-05-2008875 25317,55%19,29%
01-05-20081 216 40119,13%19,87%
średnia608 89317,91%19,35%
Pytanie na śniadanieWszyscy4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
20-05-2008489 06314,17%13,67%
19-05-2008563 84615,25%14,31%
16-05-2008463 88116,54%16,18%
15-05-2008342 19713,83%10,62%
14-05-2008472 04615,95%12,92%
13-05-2008428 83415,79%12,08%
12-05-2008451 01415,62%14,09%
09-05-2008457 46215,69%15,47%
08-05-2008641 37620,63%19,30%
07-05-2008507 40517,23%15,64%
06-05-2008486 27716,53%13,65%
05-05-2008390 57712,94%11,77%
średnia476 52315,90%14,23%


Natomiast widownia nadawanej w TVP 1 "Kawy czy herbaty?" mieści sięw granicach wyznaczonych przez poranne magazyny TVN i TVP 2 - wbadanym okresie program oglądało bowiem średnio 566 tys. osób. Miałon jednak znacznie wyższy udział w rynku niż telewizje śniadaniowekonkurencji - 32,80 proc. Z kolei wyniki najmłodszego z morningshows - "Pulsu o poranku" emitowanego w TV Puls to 12 tys. widzów i0,46 proc. udziału.

Kawa czy herbata?Wszyscy4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
20-05-2008590 42335,31%32,56%
19-05-2008640 18436,37%32,33%
16-05-2008616 59234,28%29,80%
15-05-2008566 87332,59%29,81%
14-05-2008580 31132,26%31,53%
13-05-2008536 44431,92%31,73%
12-05-2008543 44232,14%30,03%
09-05-2008500 09028,97%24,22%
08-05-2008603 52535,49%27,01%
07-05-2008661 14035,42%32,45%
06-05-2008509 90228,64%23,02%
05-05-2008559 24733,31%27,19%
02-05-2008474 06129,94%18,44%
średnia566 43832,80%28,56%

Puls o porankuWszyscy4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
20-05-200811 9440,44%0,13%
19-05-20086 6090,23%0,23%
16-05-200816 1250,61%0,41%
15-05-200822 8580,91%1,13%
14-05-200810 6690,39%0,65%
13-05-20086 9020,27%0,40%
12-05-200811 8430,47%0,76%
09-05-200822 8120,84%0,03%
08-05-20084 4230,16%0,11%
07-05-200810 6930,38%0,47%
06-05-20085 4610,20%0,03%
05-05-200818 8770,73%0,95%
średnia12 4420,46%0,44%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Dzień dobry TVN" zwiększa przewagę nad porannym programem Dwójki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl