SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Dzień dobry TVN" zwiększa przewagę nad porannym programem Dwójki

"Dzień dobry TVN" w dni powszednie wygrywa z "Pytaniem na śniadanie". Wraz z zaprzestaniem emisji weekendowego wydania porannego programu Dwójki, magazyn TVN zyskał nowych widzów także w soboty.

Średnio w trzy majowe soboty "Dzień dobry TVN" oglądało 986 tys. widzów przy udziale w rynku na poziomie 19,34 proc. Dało to stacji TVN pozycję wicelidera pasma za TVP 1, która miała 1,04 mln oglądających. Natomiast nadająca w tym czasie powtórki polskich seriali Dwójka była trzecia - miała 703 tys. widzów i 13,64 proc. udziału. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

DD TVN - soboty Wszyscy 4+
16-49
Date AMR SHR % SHR %
17-05-2008 823 931 18,48% 19,71%
10-05-2008 951 187 22,79% 24,06%
03-05-2008 1 187 121 17,69% 18,24%
średnia 986 051 19,34% 20,22%


W analogicznym okresie ubiegłego roku "Dzień dobry TVN" w soboty przyciągało przed ekrany 896 tys. osób, a udział stacji w czasie emisji programu wynosił 19,65 proc. Nadawany w tym samym czasie nieco krótszy magazyn "Śniadanie w Dwójce" (zastąpiony latem ub.r. przez "Pytanie na śniadanie") oglądało 545 tys. widzów, dając TVP 2 11,79 proc. udziału.

W niedziele podobnie jak w soboty jedynym programem porannym jest "Dzień dobry TVN". W okresie od 1 do 20 maja br. wydania morning show w ten dzień obejrzało średnio 1,11 mln widzów, czyli więcej niż w soboty, choć z niższym udziałem w rynku, który wyniósł 16,77 proc.

DD TVN - niedziele Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
18-05-2008 1 094 624 15,86% 17,10%
11-05-2008 1 101 004 17,86% 19,46%
04-05-2008 1 143 489 16,67% 20,12%
średnia 1 113 583 16,77% 18,93%

W dni powszednie liderem w oglądalności wśród tzw. telewizji śniadaniowych pozostaje "Dzień dobry TVN", które w analizowanym okresie oglądane było przez 609 tys. osób przy udziale na poziomie 17,91 proc. Konkurencyjne "Pytanie na śniadanie" miało w tym czasie 477 tys. oglądających i 15,90 proc. udziału.

Obecnie zatem przewaga morning show TVN nad magazynem TVP 2 jest większa niż na początku roku - w okresie od 1 stycznia do 29 lutego br. "Dzień dobry TVN" miało bowiem średnio 663 tys. widzów i 16,99 proc. udziału, a "Pytanie na śniadanie" - 646 tys. widzów i 16,08 proc. udziału.

DD TVN Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
20-05-2008 586 053 17,04% 17,38%
19-05-2008 757 519 20,52% 21,55%
16-05-2008 484 380 16,97% 18,24%
15-05-2008 500 333 19,81% 22,11%
14-05-2008 520 614 17,35% 17,45%
13-05-2008 465 086 16,97% 18,11%
12-05-2008 457 348 15,86% 15,65%
09-05-2008 533 539 17,87% 24,01%
08-05-2008 590 652 18,77% 22,83%
07-05-2008 516 136 17,18% 18,50%
06-05-2008 538 024 18,08% 17,57%
05-05-2008 481 680 15,96% 17,92%
02-05-2008 875 253 17,55% 19,29%
01-05-2008 1 216 401 19,13% 19,87%
średnia 608 893 17,91% 19,35%
Pytanie na śniadanie Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
20-05-2008 489 063 14,17% 13,67%
19-05-2008 563 846 15,25% 14,31%
16-05-2008 463 881 16,54% 16,18%
15-05-2008 342 197 13,83% 10,62%
14-05-2008 472 046 15,95% 12,92%
13-05-2008 428 834 15,79% 12,08%
12-05-2008 451 014 15,62% 14,09%
09-05-2008 457 462 15,69% 15,47%
08-05-2008 641 376 20,63% 19,30%
07-05-2008 507 405 17,23% 15,64%
06-05-2008 486 277 16,53% 13,65%
05-05-2008 390 577 12,94% 11,77%
średnia 476 523 15,90% 14,23%


Natomiast widownia nadawanej w TVP 1 "Kawy czy herbaty?" mieści się w granicach wyznaczonych przez poranne magazyny TVN i TVP 2 - w badanym okresie program oglądało bowiem średnio 566 tys. osób. Miał on jednak znacznie wyższy udział w rynku niż telewizje śniadaniowe konkurencji - 32,80 proc. Z kolei wyniki najmłodszego z morning shows - "Pulsu o poranku" emitowanego w TV Puls to 12 tys. widzów i 0,46 proc. udziału.

Kawa czy herbata? Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
20-05-2008 590 423 35,31% 32,56%
19-05-2008 640 184 36,37% 32,33%
16-05-2008 616 592 34,28% 29,80%
15-05-2008 566 873 32,59% 29,81%
14-05-2008 580 311 32,26% 31,53%
13-05-2008 536 444 31,92% 31,73%
12-05-2008 543 442 32,14% 30,03%
09-05-2008 500 090 28,97% 24,22%
08-05-2008 603 525 35,49% 27,01%
07-05-2008 661 140 35,42% 32,45%
06-05-2008 509 902 28,64% 23,02%
05-05-2008 559 247 33,31% 27,19%
02-05-2008 474 061 29,94% 18,44%
średnia 566 438 32,80% 28,56%

Puls o poranku Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
20-05-2008 11 944 0,44% 0,13%
19-05-2008 6 609 0,23% 0,23%
16-05-2008 16 125 0,61% 0,41%
15-05-2008 22 858 0,91% 1,13%
14-05-2008 10 669 0,39% 0,65%
13-05-2008 6 902 0,27% 0,40%
12-05-2008 11 843 0,47% 0,76%
09-05-2008 22 812 0,84% 0,03%
08-05-2008 4 423 0,16% 0,11%
07-05-2008 10 693 0,38% 0,47%
06-05-2008 5 461 0,20% 0,03%
05-05-2008 18 877 0,73% 0,95%
średnia 12 442 0,46% 0,44%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Dzień dobry TVN" zwiększa przewagę nad porannym programem Dwójki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl