SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Dzień dobry wakacje” poprawia wyniki TVN-u

Nadawany w wakacyjne soboty poranny magazyn TVN-u “Dzień dobry wakacje” poprawia wyniki stacji w porównaniu do ub.r., gdy kanał go nie emitował. W czasie pokazywania morning show stacja wygrywa też ze swoimi głównymi konkurentami.

Trzy dotychczas pokazane odcinki “Dzień dobry wakacje” (emisja w soboty o 9.00) obejrzało średnio 610 tys. widzów, co dało stacji 14,51 proc. udziału w grupie 4+ i 17,64 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.  Rok wcześniej TVN w tym paśmie miała tylko 390 tys. oglądających, a jej udział wynosił odpowiednio 8,97 proc. i 10,31 proc.

Program cieszy się jednak mniejszą widownią niż odcinki “Dzień dobry TVN” nadawane w zeszłym miesiącu, które śledziło 840 tys. widzów przy udziale na poziomie 17,36 proc. w 4+ i 20,75 proc. w 16-49. Mimo tego TVN w czasie emisji “DD wakacje” jest liderem rynku telewizyjnego – w grupie 4+ drugie miejsce zajmuje TVP 2 z udziałem na poziomie 11,38 proc. (emituje ona w tym czasie gł. “Studio Kemping”, “Kocham Cię Polsko” i “Boso przez świat”), a dalej są: Polsat (9,86 proc.; “Niekończąca opowieść”, filmy animowane, “Dziupla Cezara”) i TVP 1 (8,95 proc.; m.in. “Złota rączka”, “Klub przyjaciół Myszki Miki”, “Hannah Montana”, “Szkoła złamanych serc”).

Dane telemetryczne pokazują, że poranny magazyn oglądają głównie kobiety, widzowie po 25. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.


Widownia “Dzień dobry wakacje” odcinek po odcinku

DD wakacjeWszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
03-07-2010574 76513,73%18,01%
10-07-2010625 07815,19%17,76%
17-07-2010634 41614,61%17,19%
Średnia611 57014,51%17,64%


Oglądalność programu na tle konkurencji

 Wszyscy 4+16-49
StacjaAMRSHR %SHR %
TVN – DD Wakacje611 57014,51%17,64%
TVP 2479 42111,38%9,04%
Polsat415 4769,86%10,99%
TVP 1377 0438,95%7,87%


Profil widowni magazynu

WIRTUALNEMEDIA.PLADH %AFF
PłećMężczyźni36,56%76
 Kobiety63,44%122
Wiek 4-94,48%75
  10-152,27%32
 16 - 192,28%39
 20 - 245,78%71
 25 - 299,82%111
 30 - 349,57%117
 35 - 398,61%121
 40 - 446,55%102
 45 - 497,37%103
 50 - 5412,22%148
 55 - 5910,54%139
 60+20,51%105
Wlk. miastaWieś20,76%53
 < 50 tys.26,81%111
 50-100 tys.9,46%110
 100-200 tys.9,56%120
 200–500 tys.12,14%132
 > 500 tys.21,27%191
WykształceniePodstawowe39,53%86
 Średnie42,17%142
 Wyższe11,55%101
 Inne6,75%52


 

Dołącz do dyskusji: “Dzień dobry wakacje” poprawia wyniki TVN-u

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
OneHundred
Głównie po 45 roku życia i z wykształceniem podstawowym i średnim. Kto tworzy te artykuły? Chyba pracownicy IdiotToIdiot.
odpowiedź
User
Marcin
bardzo fajny program ja ogladam i mie sie podoba ale w gdyby był w niedziele to oglądalnośc pewni była by koło miliona
odpowiedź
User
ol
wspa-nia-ły program
odpowiedź