SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Dzień kangura" podwyższył oglądalność Polsatu

Emitowany w sobotnie popołudnia program rozrywkowy "Dzień kangura" oglądało mniej widzów niż propozycje nadawane w tym czasie w Jedynce i Dwójce. Mimo to format miał wyższą oglądalność niż programy pokazywane w Polsacie w tym samym paśmie rok temu.

Średnia widownia programu "Dzień kangura" nadawanego w Polsacie w soboty o 17.45 wyniosła 1,68 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Udziały stacji w czasie emisji show ukształtowały się na poziomie 15,62 proc. (w grupie 4+) i 17,39 proc. (w grupie 16-49).

Dla porównania, rok temu w sobotnim paśmie między 17.45 a 18.45, Polsat oglądało średnio 1,38 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 13,53 proc. i 16,34 proc.

Wszyscy 4+
16-49
Date AMR SHR % SHR %
01-09-2007 1 690 725 19,05% 21,02%
08-09-2007 1 734 142 17,92% 21,29%
15-09-2007 1 833 952 19,59% 22,35%
22-09-2007 1 264 337 15,92% 15,42%
29-09-2007 1 487 681 16,49% 19,30%
06-10-2007 1 707 975 17,65% 21,05%
13-10-2007 1 502 262 14,23% 15,76%
27-10-2007 1 553 805 14,01% 14,36%
03-11-2007 1 761 626 13,90% 16,42%
10-11-2007 1 867 385 14,77% 14,42%
17-11-2007 2 011 322 15,44% 17,27%
24-11-2007 1 738 999 13,89% 16,08%
01-12-2007 1 719 440 13,29% 14,44%
średnia 1 683 080 15,62% 17,39%

W czasie emisji "Dnia kangura" Polsat był stacją trzeciego wyboru, minimalnie wyprzedzając TVN, która emitowała w tym czasie m.in. "Siłaczy", "Trzy po trzy" i filmy. Lepsze od Polsatu były natomiast oba kanały telewizji publicznej: TVP 1 (m.in. "Faceci do wzięcia" i "Serwis TV"; 2,18 mln) i TVP 2 ("Na wyłączność" oraz programy lokalne; 2,17 mln).


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 1 2 180 240 20,16%
TVP 2 2 168 467 20,05%
Polsat - Dzień kangura 1 683 080 15,62%
TVN 1 681 431 15,55%

Wśród widzów "Dnia kangura" dominowały kobiety. Program cieszył się także największą popularnością wśród oglądających w wieku od 30 do 34 lat i powyżej 45. roku życia, mieszkańców wsi i średnich miast oraz osób z wykształceniem podstawowym.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 37,58% 78

Kobiety 62,42% 121
Wiek 4- 9 5,62% 91

10- 15 7,53% 95

16 - 19 5,66% 90

20 - 24 6,10% 68

25 - 29 6,10% 73

30 - 34 7,58% 100

35 - 39 6,31% 96

40 - 44 5,25% 78

45 - 49 8,74% 108

50 - 54 10,44% 127

55 - 59 9,97% 143

60+ 20,71% 115
Wlk.miasta Wieś 43,87% 114

< 50 tys. 21,82% 91

50-100 tys. 7,96% 90

100-200 tys. 8,76% 109

> 200 tys. 17,59% 85
Zawód Top management 4,44% 55

Pracownicy szczebla średniego 9,42% 78

Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,66% 103

Emeryci 33,51% 128

Inne 32,96% 95
Wykształcenie Podstawowe 55,66% 122

Średnie 25,69% 87

Wyższe 5,50% 51

Inne 13,15% 93

Na reklamach emitowanych przy programie Polsat zarobił w sumie 7,4 mln złotych. (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dalszy los formatu nie jest jeszcze znany. - "Dzień kangura" został ciepło przyjęty przez widzów, program poradził sobie w trudnym paśmie w którym był emitowany. Konkretne decyzja w sprawie jego kontynuacji jednak jeszcze nie zapadły - przyznaje prowadząca familijne show Agata Młynarska.

"Dzień kangura" to program rozrywkowy z udziałem gwiazd i dzieci. Osobistości świata filmu i telewizji próbują okiełznać gromadkę maluchów. W każdym odcinku do udziału zaproszona zostanie wielodzietna rodzina, a każda z dwóch gwiazd, stających do rywalizacji o tytuł najlepszej niani, spędza w ich domu jeden dzień. Pod nieobecność rodziców musi zaopiekować się rodzeństwem.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Dzień kangura" podwyższył oglądalność Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl