SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Dzień kangura" podwyższył oglądalność Polsatu

Emitowany w sobotnie popołudnia program rozrywkowy "Dzień kangura"oglądało mniej widzów niż propozycje nadawane w tym czasie wJedynce i Dwójce. Mimo to format miał wyższą oglądalność niżprogramy pokazywane w Polsacie w tym samym paśmie rok temu.

Średnia widownia programu "Dzień kangura" nadawanego w Polsaciew soboty o 17.45 wyniosła 1,68 mln widzów - wynika z danych AGBNielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Udziały stacji wczasie emisji show ukształtowały się na poziomie 15,62 proc. (wgrupie 4+) i 17,39 proc. (w grupie 16-49).

Dla porównania, rok temu w sobotnim paśmie między 17.45 a 18.45,Polsat oglądało średnio 1,38 mln widzów przy udziałach wynoszącychodpowiednio 13,53 proc. i 16,34 proc.

Wszyscy 4+
16-49
DateAMRSHR%SHR%
01-09-20071 69072519,05%21,02%
08-09-20071 73414217,92%21,29%
15-09-20071 83395219,59%22,35%
22-09-20071 26433715,92%15,42%
29-09-20071 48768116,49%19,30%
06-10-20071 70797517,65%21,05%
13-10-20071 50226214,23%15,76%
27-10-20071 55380514,01%14,36%
03-11-20071 76162613,90%16,42%
10-11-20071 86738514,77%14,42%
17-11-20072 01132215,44%17,27%
24-11-20071 73899913,89%16,08%
01-12-20071 71944013,29%14,44%
średnia1 68308015,62%17,39%

W czasie emisji "Dnia kangura" Polsat był stacją trzeciegowyboru, minimalnie wyprzedzając TVN, która emitowała w tym czasiem.in. "Siłaczy", "Trzy po trzy" i filmy. Lepsze od Polsatu byłynatomiast oba kanały telewizji publicznej: TVP 1 (m.in. "Faceci dowzięcia" i "Serwis TV"; 2,18 mln) i TVP 2 ("Na wyłączność" orazprogramy lokalne; 2,17 mln).


Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR%
TVP 12 180 24020,16%
TVP 22 168 46720,05%
Polsat - Dzień kangura1 683 08015,62%
TVN1 681 43115,55%

Wśród widzów "Dnia kangura" dominowały kobiety. Program cieszyłsię także największą popularnością wśród oglądających w wieku od 30do 34 lat i powyżej 45. roku życia, mieszkańców wsi i średnichmiast oraz osób z wykształceniem podstawowym.



ADH %AFF
PłećMężczyźni37,58%78

Kobiety62,42%121
Wiek4- 95,62%91

10- 157,53%95

16 - 195,66%90

20 - 246,10%68

25 - 296,10%73

30 - 347,58%100

35 - 396,31%96

40 - 445,25%78

45 - 498,74%108

50 - 5410,44%127

55 - 599,97%143

60+20,71%115
Wlk.miastaWieś43,87%114

< 50 tys.21,82%91

50-100 tys.7,96%90

100-200 tys.8,76%109

> 200 tys.17,59%85
ZawódTop management4,44%55

Pracownicy szczebla średniego9,42%78

Pracownicy fizyczni i rolnicy19,66%103

Emeryci33,51%128

Inne32,96%95
WykształceniePodstawowe55,66%122

Średnie25,69%87

Wyższe5,50%51

Inne13,15%93

Na reklamach emitowanych przy programie Polsat zarobił w sumie7,4 mln złotych. (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dalszy los formatu nie jest jeszcze znany. - "Dzień kangura"został ciepło przyjęty przez widzów, program poradził sobie wtrudnym paśmie w którym był emitowany. Konkretne decyzja w sprawiejego kontynuacji jednak jeszcze nie zapadły - przyznaje prowadzącafamilijne show Agata Młynarska.

"Dzień kangura" to program rozrywkowy z udziałem gwiazd idzieci. Osobistości świata filmu i telewizji próbują okiełznaćgromadkę maluchów. W każdym odcinku do udziału zaproszona zostaniewielodzietna rodzina, a każda z dwóch gwiazd, stających dorywalizacji o tytuł najlepszej niani, spędza w ich domu jedendzień. Pod nieobecność rodziców musi zaopiekować sięrodzeństwem.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Dzień kangura" podwyższył oglądalność Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl