SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dziennik Gazeta Prawna” z dodatkami dla spadkobierców i rozwodzących się

„Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) dołączy w poniedziałek do części nakładu poradnik dla spadkobierców. Z kolei we wtorek dołączony zostanie poradnik dla rozwodzących się.

Poniedziałkowy poradnik „Testamenty, darowizny, spadki” zawierać będzie informacje m.in. o tym, jak prawidłowo napisać testament oraz jakie są sposoby przekazania i przyjmowania majątku. Książka będzie zawierała także wzory podstawowych dokumentów prawnych. Z kolei wtorkowy poradnik „Rozwód, podział majątku, alimenty” omawia wszystkie kwestie związane z przeprowadzeniem procesu rozwodowego oraz podziałem majątku. Poradnik ten zawierać będzie dodatkowo m.in. zbiór orzecznictwa Sądu Najwyższego związanego z tematyką rozwodową.

Publikacji dwóch dodatków do „DGP” towarzyszy kampania reklamowa w telewizji (TVP1, Polsat, TVN, AT Media AtMax, TVN7, TVP Info, kanały tematyczne TVP), radio (Audytorium 17, RMF Maxxx, Trójka). Prowadzona będzie także autopromocja na łamach „DGP” oraz w portalach dziennik.pl, gazetaprawna.pl, forsal.pl oraz infor.pl.

„Dziennik Gazeta Prawna” wraz z dodatkiem kosztować będzie 8,99 zł.

Według badań ZKDP w kwietniu br. średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Gazety Prawnej” wyniosła 51 072 egz. W tym samym okresie 2012 sprzedaż ta wynosiła 56 614 egz. (więcej na ten temat).

 


 

Dołącz do dyskusji: „Dziennik Gazeta Prawna” z dodatkami dla spadkobierców i rozwodzących się

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kto wykańcza dziennikarstwo?
proponuję dodatek- jak by tu jeszcze jakiegoś dziennikarza zmusić, aby pisał za darmo, aby kierownictwo redakcji dostało premie za spadek sprzedaży
odpowiedź
User
E. F.
DGP jest nudna. Bardzo nudna, więc trudno się dziwić, że sprzedaż spada. I tak to cud, że jeszcze sprzedaje się 50 tyś egzemplarzy. A kierownictwo? Komuś przecież nagrody trzeba dać. Dlaczego kasa ma się marnować?
odpowiedź