SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Dziennik": wysoki nakład, rosnąca sprzedaż

Jak wyglądała w kwietniu 2006 - dzień po dniu - sprzedaż i nakład "Dziennika"?

Znamy już oficjalne wyniki sprzedaży nowej gazety codziennej "Dziennik" (Axel Springer Polska), która na rynku pojawiła się 18 kwietnia 2006 roku.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) wynika, że średnia dzienna sprzedaż "Dziennika", wydawanego przez Axel Springer Polska, wyniosła w kwietniu 253.569 egzemplarzy, co uplasowało go na trzeciej pozycji wśród największych dzienników. Axel Springer Polska informował wcześniej, że średnia dzienna sprzedaż "Dziennika", wydawanego od 18 kwietnia, w ciągu dwóch pierwszych tygodni przekroczyła znacznie poziom 200 tys. egzemplarzy.

Najlepiej sprzedało się wydanie z 28 kwietnia, gdy do "Dziennika" był dołączony film 'Kill Bill' w reż. Q.Tarantino.
 
Najgorszy wynik gazeta zanotowała w poniedziałek, 24 kwietnia, gdy sprzedaż wyniosła tylko 139 324 egz.

- To udany start. "Dziennik" osiągnął wynik, który znacznie przekracza nasze pierwotne oczekiwania i założenia biznes planu tego ambitnego przedsięwzięcia wydawniczego. Wiele wskazuje na to, że uda nam się ponownie poszerzyć rynek i pozyskać nowych czytelników dla prasy codziennej - mówi Florian Fels, Prezes Zarządu Axel Springer Polska.

 

data wydanianakładSprzedaż egzempla- rzowaRozpowszech -nianie płatne razem
2006-04-18800142302076302076
2006-04-19799817213046213046
2006-04-20700017151095151095
2006-04-21797997257426257426
2006-04-22599917187484187484
2006-04-24601349139324139324
2006-04-25599959196265196265
2006-04-26599495254000254000
2006-04-27600201249091249091
2006-04-28700183623974623974
2006-04-29600150215482215482




kwiecień672657253569253569

Dołącz do dyskusji: "Dziennik": wysoki nakład, rosnąca sprzedaż

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl