„Dziennik Zachodni” liderem wśród dzienników regionalnych i lokalnych

W maju 2013 roku liderem wśród dzienników regionalnych i lokalnych pozostał „Dziennik Zachodni”. Większość tytułów zanotowała spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Wschodni” - na przeciwnym biegunie „Super Nowości”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) w maju 2013 roku wyniosła 56 173 egz., czyli o 1,24 proc. mniej niż w maju 2012 roku - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji uplasowała się „Gazeta Pomorska” (Media Regionalne), której średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,22 proc. do 50 550 egz. Na podium znalazł się jeszcze „Express Ilustrowany” (Polskapresse), którego wynik sprzedażowy spadł o 1,24 proc. do poziomu 38 126 egz.

Największym wzrostem w rankingu pochwalić się może zajmujący 19. miejsce dziennik „Super Nowości” (WP Super Nowości), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 4 proc. do 11 389 egz.

Z kolei największy spadek zanotował plasujący się dwa oczka niżej „Dziennik Wschodni” (Media Regionalne). Średni wynik tej gazety w maju 2013 roku zmalał o 15,74 proc. i ostatecznie wyniósł 8 668 egz.

Dane dotyczą wszystkich dzienników regionalnych i lokalnych z bazy ZKDP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]