SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dziennik zarzuca Gazecie Wyborczej kłamstwo

"Gazeta Wyborcza" podała w sobotnim wydaniu, że z redakcji "Dziennika" zostanie zwolnionych 70 osób. W odpowiedzi w należącej do Axel Springer gazecie ukazał się w poniedziałek analogiczny artykuł dotyczący "GW" z zaznaczeniem, że zamieszczone w niej informacje są czystymi insynuacjami.

Dziennik zarzuca Gazecie Wyborczej kłamstwo

"Gazeta Wyborcza" informację o zwolnieniach przeprowadzanych w redakcji "Dziennika" opatrzyła statystykami dotyczącymi spadającego nakładu tej gazety i wysokich kosztów ponoszonych przez wydawcę na jej promocję. Nie podała jednak wiarygodnych źródeł tej wiadomości, określając je lakonicznie jako "nasze" i "nieoficjalne".

W odpowiedzi poniedziałkowy "Dziennik" zamieścił analogiczny artykuł, w którym informację o planowanych zwolnieniach w redakcji "Gazety Wyborczej" uzasadniała jej spadająca sprzedaż i taniejące akcje Agory. Redaktorzy ocienili też do opublikowaną wcześniejszej wiadomość o redukcji zatrudnienia w "Dzienniku" jako "artykuł czysto insynuacyjny, mieszający prawdziwe informacje z nieprawdziwymi". "Nikt z 'GW' nie znalazł czasu, żeby zadzwonić do redaktora naczelnego "Dziennika" i te informacje potwierdzić" - napisano w polemice.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dziennik zarzuca Gazecie Wyborczej kłamstwo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl