SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dziennikarze i blogerzy wspierają WOŚP: dzień z Polem, bluza od Szulim, mucha Wróbla

Do tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy włączyli się ludzie mediów, m.in. Michał Pol, Agnieszka Szulim, Anna Popek i Jan Wróbel oraz blogerzy. Na Allegro można licytować obecnie przedmioty podarowane przez nich na rzecz WOŚP.

Jerzy Owsiak, fot. PAP / Andrzej Grygiel Article

Znani ludzie, w tym osoby związane z mediami, od lat chętnie angażują się w działania na rzecz WOŚP. W zeszłym roku aktorka Katarzyna Bujakiewicz zachęcała w reklamach do wspierania Orkiestry poprzez wystawianie charytatywnych aukcji na Allegro (pisaliśmy o tym tu).

W tym roku do finału WOŚP przyłączyła się m.in. prezenterka TVN Agnieszka Szulim, która wystawiła na sprzedaż własnoręcznie wykonaną bluzę z podobizną Kuby Wojewódzkiego. Z kolei publicysta Jan Wróbel przekazał muchę, z którą często występował w programach telewizyjnych, a blogerka Jessica Mercedes parę zaprojektowanych przez siebie butów.

Na aukcjach odbywających się na Allegro można licytować także m.in. spędzenie dnia na planie zdjęciowym serialu „Lekarze” oraz zegarek Magdaleny Różdżki, która występuje w tej produkcji. Ponadto na sprzedaż wystawione zostały całodzienne spotkanie z Michałem Polem w redakcji „Przeglądu Sportowego” oraz możliwość zastania prezenterem radia KRK.fm.

Swoje rzeczy na aukcje dla WOŚP podarowali również Rafał Bryndal, Anna Popek, Monika Richardson, Agnieszka Cegielska, Maciej Musiał i Michel Moran, a także blogerzy: Charlize Mystery, Maciej Budzich, Artur Kurasiński, Krzysztof Gonciarz, Tomasz „Kominek” Tomczyk, Katarzyna Tusk i Łukasz Jakóbiak.

Filmiki, w których ofiarodawcy opowiadają historie związane z przedmiotami przekazywanymi dla Orkiestry, są prezentowana na youtube’owym kanale „Rzeczy od serca”. Do tej pory ze wszystkich odbywających się na rzecz WOŚP aukcji na Allegro udało się już zebrać ponad 430 tys. zł.

WOŚP wspierają również znane marki, informując o tym w szeroko zakrojonych kampaniach. Z początkiem grudnia do sprzedaży trafiły specjalnie oznakowane opakowania herbaty Lipton, z których sprzedaży część dochodów zasili konto Orkiestry (więcej na ten temat). Z kolei Play z okazji finału WOŚP oferuje w taryfie na kartę połączenia za 9 gr do wszystkich sieci, co reklamuje Jerzy Owsiak (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).

XXII finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 12 stycznia. Dochód z niego zostanie przekazany na zakup specjalistycznego sprzętu dla dziecięcej medycyny ratunkowej oraz godną opiekę medyczną seniorów.

Partnerem internetowym WOŚP oprócz Allegro jest Interia. 12 stycznia finał ponownie będzie transmitowany na antenie TVP2. W ubiegłym roku oglądało go średnio 1,27 mln widzów (zobacz szczegóły).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dziennikarze i blogerzy wspierają WOŚP: dzień z Polem, bluza od Szulim, mucha Wróbla

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fd
Od Mercedes to bym wolał jakiś samochód.
9 8
odpowiedź
User
tyu
i paw ode mnie !
12 8
odpowiedź
User
Erik
Kolejny festiwal agresywnego, wytatuowanego pajaca z maturą w idiotycznych czerwonych spodniach.
12 8
odpowiedź