Dziennikarze Radia WAWA zrobią porządki w domach słuchaczy przed Świętami

Przed Bożym Narodzeniem Radio WAWA przygotowuje dwa konkursy z nagrodami. W zabawie „Dzika Ekipa wysprząta Ci dom na Święta” słuchacze mogą wygrać przedświąteczne porządki, które w ich domach zrobią dziennikarze stacji. W drugiej akcji - „Zaproś Mikołaja Radia WAWA do siebie” - do wygrania jest 500 zł.

asz
asz
Udostępnij artykuł:

W rolę sprzątaczy wcielą się gospodarze porannego programu Radia WAWA - Agnieszka Chmielewska, Rafał „Wodzu” Wodziński i Tomasz „DeDektyw Inwektyw” Łysiak. Od 12 do 16 grudnia odwiedzą wybranych słuchaczy, by zrobić przedświąteczne porządki w ich domach.

Prezenterzy stacji wcielą się również w św. Mikołajów. Od 12 do 23 grudnia odwiedzą słuchaczy w nietypowych miejscach i wręczą im 500 zł, a także słodycze i upominki.

Aby wziąć udział w zabawie, trzeba wysłać zgłoszenie na radiowawa.pl. Relacje z odwiedzin u słuchaczy i przedświątecznego sprzątania nadawane będą na antenie Radia WAWA codziennie między 12 a 16 grudnia.

Zwycięzcy konkursów otrzymają dodatkowo składankę „Magiczne Święta”, na której znalazły się świąteczne piosenki w wykonaniu m.in. Czadomana, zespołów Boys, Mig, After Party oraz Basta.

Pomysłodawcą akcji jest Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia WAWA. Oba konkursy na antenie stacji odbywają się po raz pierwszy. Redakcja planuje powtórzyć akcję „Dzika Ekipa wysprząta ci do ma na Święta" na Wielkanoc.

Radio WAWA to sieć rozgłośni lokalnych prezentujących polskie przeboje z lat 80., 90. oraz współczesne. Nadaje w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie, Gdańsku, Szczecinie, Toruniu, Rzeszowie, Krośnie, Opolu, Nowym Sączu, Ostrołęce i Jeleniej Górze.

Z danych Radio Track Millward Brown, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, wynika, że w III kwartale br. słuchalność Radia WAWA wśród sieci radiowych w Polsce wyniosła 1,1 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu