E! Entertainment z nową oprawą, logo i programami (wideo)

Od wczoraj kanał E! Entertainment ma nową oprawę graficzną i logo oraz nowy slogan brzmiący „Pop of culture”. W październiku na antenie stacji pojawią się natomiast nowości programowe.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Odświeżenie kanału nada mu zupełnie nowy wymiar, który mamy nadzieję, przełoży się także na wzrost jego dystrybucji. Chcemy także wykorzystać wyniki naszych badań segmentacji widowni w Polsce, żeby dopasować E! do potrzeb polskich odbiorców - mówi Tariq Syed, managing director Central Europe w Universal Networks International.

Nowościami październikowej ramówki E! Entertainment będą muzyczne show „Opening Act” w którym gościnnie wystąpią gwiazdy (między innymi Nicki Minaj czy Rod Stewart) czy reality-show „Poślubiona Jonasowi, w którym pojawi się członek popularnego zespołu Jonas Brothers - Kevin Jonas. Widzowie zobaczą także nowe odcinki „Policji mody” czy programu „Z kamerą u Kardashianów”.

Zmieni się także strona internetowa E!, która zyska nowy layout i pojawią się na niej dodatkowe materiały.

Zmiany w kanale dotyczą nie tylko rynku polskiego, ale również innych innych krajów Europy, Azji, Afryki, Ameryki Południowej oraz Australii.

W Polsce kanał E! Entertainment nie jest obecnie szeroko dostępny. Stację oglądać można w cyfrowych ofertach sieci kablowych UPC Polska, Multimedia Polska oraz Vectra. Ten ostatni operator jednak w połowie listopada br. wyłączy stację z swojej oferty (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?