SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

E-mailingu i SMS-ing w ofercie Multikino Media

Od marca oferta brokera Multikino Media poszerzy się o narzędzia marketingu bezpośredniego: e-mailing oraz SMS-ing targetowane geograficznie, behawioralnie oraz demograficznie.

Multikino Media zaoferuje możliwość skorzystania z e-mailingu do klientów sieci Multikino. Baza ma ponad milion unikalnych adresów e-mail i na potrzeby reklamodawców może być targetowana m.in. pod kątem: województwa, miasta, płci, danych behawioralnych ze względu na aktywność bądź częstotliwość chodzenia do kina czy preferencje filmowe. Dzięki połączeniu z modułem rezerwacyjnym oraz sprzedażowym jest na bieżąco aktualizowana.

Ponadto w nowej ofercie znajdzie się również SMS-ing, którego baza obejmuje prawie 500 tysięcy numerów telefonów. Tak samo jak baza e-mailingowa może być targetowana, m.in. pod względem operatora komórkowego.

Dołącz do dyskusji: E-mailingu i SMS-ing w ofercie Multikino Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl