E-mailingu i SMS-ing w ofercie Multikino Media

Od marca oferta brokera Multikino Media poszerzy się o narzędzia marketingu bezpośredniego: e-mailing oraz SMS-ing targetowane geograficznie, behawioralnie oraz demograficznie.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
E-mailingu i SMS-ing w ofercie Multikino Media

Multikino Media zaoferuje możliwość skorzystania z e-mailingu do klientów sieci Multikino. Baza ma ponad milion unikalnych adresów e-mail i na potrzeby reklamodawców może być targetowana m.in. pod kątem: województwa, miasta, płci, danych behawioralnych ze względu na aktywność bądź częstotliwość chodzenia do kina czy preferencje filmowe. Dzięki połączeniu z modułem rezerwacyjnym oraz sprzedażowym jest na bieżąco aktualizowana.

Ponadto w nowej ofercie znajdzie się również SMS-ing, którego baza obejmuje prawie 500 tysięcy numerów telefonów. Tak samo jak baza e-mailingowa może być targetowana, m.in. pod względem operatora komórkowego.

jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii