E-mailowa obsługa klienta zawodzi

Poczta e-mail jest najsłabszym kanałem obsługi klienta w WielkiejBrytanii.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Transversal,będącej dostawcą rozwiązań obsługi klienta. Transversalprzeanalizował 100 czołowych brytyjskich firm z różnych branż podkątem ich zdolności do odpowiadania na pytania klientów przeztelefon, stronę internetową lub pocztę e-mail.

Okazało się, że tylko na 46 procent pytań zadanych drogą mailowąuzyskano właściwe odpowiedzi, podczas gdy 28 procent firm nieudzieliło żadnych odpowiedzi - informuje na swojej stronieinternetowej eMarketer.

Przeciętny czas odpowiedzi na pytanie zadane poprzez pocztęe-mail wyniósł aż 46 godzin. To znaczące pogorszenie w porównaniu z2006 rokiem, kiedy na odpowiedzi trzeba było czekać średnio 33godziny.

Dla porównania, na pytania zadawane poprzez stronę internetową,firmy potrafiły właściwie odpowiedzieć w 50 procentach przypadków,a w przypadku 55 procent pytań zadawanych drogą telefoniczną, naodpowiedź nie trzeba było czekać dłużej niż dwie minuty.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe