SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

E.ON Polska reklamuje się hasłem "Jesteśmy dla Ciebie"

Wystartowała kampania E.ON Polska, która uświadamia, z jakich narzędzi mogą skorzystać klienci, by kontrolować zużycie energii elektrycznej.

Article

Odbiorcy kampanii mogą w komunikatach odczytać intrygujące hasła i dane liczbowe, które nawiązują do ważnych rozwiązań obsługowych. Autorzy projektu zrezygnowali z wykorzystania zdjęć, by podkreślić jej przekaz.

- Ludzie chcą załatwiać swoje sprawy szybko i wygodnie. Dlatego w kampanii skupiliśmy się na wysokiej jakości obsługi, ułatwieniach dla klientów, praktycznej edukacji i wsparciu. Intrygującą formę komunikacji popieramy danymi, które pokazują, że E.ON wie, jak dbać o potrzeby swoich klientów – mówi Agnieszka Gozdek, strategy director & partner 180heartbeats + Jung v. Matt, agencji, która opracowała koncept kampanii.

Druga część kampanii przedstawia narzędzia, które E.ON Polska oddaje w ręce klientów, by mogli oni w prosty sposób kontrolować wydatki na energię. Rozwiązania takie, jak e-odczyty, czy wykresy zużycia energii pozwalają klientom w prosty i wygodny sposób kontrolować swoje zużycie energii elektrycznej i monitorować jego zmiany. Wszystkie rozwiązania digitalowe E.ON mają pomóc klientom zoptymalizować wykorzystanie energii i wydatki na nią.

Kampania będzie trwała przez cały wrzesień i zobaczymy ją na nośnikach OOH. Przekazy pojawią się też w radiu, w kanałach online, a także w mediach społecznościowych.

Odsłonę marketingową kampanii opracowała i realizuje agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, , która w wyniku wygranego przetargu z przeprowadziła rebranding innogy w E.ON.  Od strony public relations firmę wspiera agencja MSL.

Dołącz do dyskusji: E.ON Polska reklamuje się hasłem "Jesteśmy dla Ciebie"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr Czarnowski
E.ON wie, jak dbać o potrzeby swoich klientów - bzdura, e.on całkowicie ignoruje klientow i najlepiej im wychodzą tylko dwie rzeczy: nieustanne wyłączenia prądu i wysyłanie faktur. Mają dwadzieścia lat praktyki w tym dziele i calkowita bezkarność rynkowa gwarantowana przez monopolistyczną pozycje. Żadna akcja promocyjna tego nie zmieni, tak jak liczne zmiany nazwy nie zamydlily oczu klientom. Zamiast kłamać powinni się najpierw sami zmienić.
odpowiedź