E-randki dla seniorów

Coraz więcej Amerykanów powyżej 55 roku życia korzysta z internetowych serwisów towarzyskich i randkowych...

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Coraz więcej Amerykanów powyżej 55 roku życia korzysta z internetowych serwisów towarzyskich i randkowych. Według przedstawicieli serwisu Imatchup.com popularność tego typu usług w tej grupie wiekowej rośnie w rekordowym tempie - aż o 30% szybciej niż średnio w ramach całej populacji. Według badań agencji Nielsen/NetRatings w sierpniu ponad 16% ogółu osób, korzystających z pięciu najpopularniejszych serwisów randkowych, stanowili użytkownicy powyżej 55 roku życia, a ponad 5% - powyżej 65. Uznanie dla tego trendu wyrażają psychologowie, pracujący ze starszymi osobami – twierdzą bowiem, że są to dla nich nowe doświadczenia, podtrzymujące zainteresowanie światem i nie pozwalające wierzyć, że nic ciekawego czy ekscytującego nie może ich już spotkać. Wynikiem internetowych randek jest też często rzeczywiste znalezienie partnera. Do niedawna główną barierą dla tej formy kontaktu był częsty lęk seniorów wobec nowinek technicznych. Internet (przynajmniej w USA) już jednak do nich nie należy. Z danych Nielsen/NetRatings wynika, że w sierpniu tego roku spośród ogółu 148 millionów internautów, blisko 20% przekroczyło 55, a ponad 7% 65 rok życia.

enter

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu