SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

EA szuka agencji do premier gier w Europie

Firma Electronic Arts szuka agencji, która przygotuje paneuropejskie kampanie marketingowe promujące premiery jej gier.

Do tej pory przy premierach swoich kluczowych tytułów wydawca gier wideo korzystał z usług różnych agencji (m.in. MediaCom Create) oddzielnie dla każdego projektu.

W przeglądzie nie bierze udziału agencja Wieden & Kennedy, która w 2005 roku zdobyła globalny budżet reklamowy EA.

W ubiegłym roku aż 31 gier firmy sprzedało się w nakładzie co najmniej 1 miliona kopii, a najważniejsze tytuły - 'Fifa 09', 'Madden NFL 09' i 'Need for Speed Undercover' - przekroczyły tutaj poziom 5 milionów.

Z kolei najbliższe premiery z katalogu EA to 'Harry Potter and the Half-Blood Prince', 'Grand Slam Tennis' oraz 'The Sims 3'.

źródło: Brand Republic

  • Więcej informacji:
  • EA
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: EA szuka agencji do premier gier w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl