SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

EA szuka agencji do premier gier w Europie

Firma Electronic Arts szuka agencji, która przygotujepaneuropejskie kampanie marketingowe promujące premiery jej gier.

Do tej pory przy premierach swoich kluczowych tytułów wydawcagier wideo korzystał z usług różnych agencji (m.in. MediaComCreate) oddzielnie dla każdego projektu.

W przeglądzie nie bierze udziału agencja Wieden &Kennedy, która w 2005 roku zdobyła globalny budżetreklamowy EA.

W ubiegłym roku aż 31 gier firmy sprzedało się w nakładzie conajmniej 1 miliona kopii, a najważniejsze tytuły - 'Fifa 09','Madden NFL 09' i 'Need for Speed Undercover' - przekroczyły tutajpoziom 5 milionów.

Z kolei najbliższe premiery z katalogu EA to 'Harry Potter andthe Half-Blood Prince', 'Grand Slam Tennis' oraz 'The Sims 3'.

źródło: Brand Republic

  • Więcej informacji:
  • EA
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: EA szuka agencji do premier gier w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl