SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Edulandia dla licealistów

17 marca uruchomiony został portal edukacyjny edulandia.pl, adresowany do licealistów i maturzystów. Będzie zawierać bazę danych studiów, szkół policealnych, kursów dodatkowych oraz informacje i porady dla licealistów. Portal należy do firmy Communication Partners, właściciela m.in. pracuj.pl.

- Zawartość edulandia.pl składa się z dwóch podstawowych elementów - mówi Marcin Pietras, szef portalu. - Pierwszy i najważniejszy to kompletna baza studiów licencjackich i magisterskich oraz szkół policealnych. Dodatkowo w bazie będą kursy językowe oraz przygotowawcze (do matury i egzaminów). Będzie je można przeszukiwać ze względu na tematykę kursów i studiów, województwo czy rodzaj oferty edukacyjnej.

Druga część edulandia.pl to artykuły, reportaże i porady dla licealistów. - Mamy własną grupę sześciu dziennikarzy, którzy przygotowują artykuły na tematy istotne dla licealistów: matura, egzaminy, wybór studiów, nauka za granicą, praca dorywcza podczas wakacji, dokształcanie itp. - wylicza Marcin Pietras.

W zamyśle twórców Edulandii, portal ma się stać najpopularniejszym polskim serwisem dla licealistów - jego założyciele chcą, by korzystali z niego wszyscy licealiści i nauczyciele mający dostęp do sieci. Serwis utrzymywać się będzie z płatnych prezentacji instytucji edukacyjnych, e-mailingów z ofertami edukacyjnymi i tzw. priorytetów wyszukiwania (jeśli zapłacisz, będziesz lepiej widoczny w bazie tysięcy ofert).

Edulandia ma być kolejnym etapem rozwoju Communication Partners. Pierwszym był otwarty w roku 2000 portal pracuj.pl (który po przejęciu konkurenta - jobaid.pl, stał się największym polskim serwisem rekrutacyjnym). Potem pojawiały się przewodniki dla studentów i absolwentów ("Praktyki", "Pracodawcy", "Przewodnik podyplomowy", "Kariera w branży farmaceutycznej") i serwis edu.pracuj.pl. - Ten ostatni jest podobny do Edulandii, ale skierowany do absolwentów, specjalistów i menedżerów - wyjaśnia Marcin Pietras. - Za jego pośrednictwem promuje się ponad 40 polskich uczelni, reklamując głównie studia podyplomowe i programy MBA.

Dziś liczba zarejestrowanych użytkowników pracuj.pl przekracza 180 tys., a miesięczna liczba odsłon stron wynosi ponad 3 mln. Łączny nakład przewodników to 90 tys. sztuk. Communication Partners jest jedną z nielicznych firm e-business, które przynoszą zysk. Udziałowcami firmy są: szóstka założycieli, fundusz e-Katalyst oraz Hotcourses.com, firma prowadząca podobną działalność w Wielkiej Brytanii.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Edulandia dla licealistów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl