SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Edwin Zasada brand strategy managerem w 140 Media Agency

Edwin Zasada zaczął pracę jako brand strategy manager w firmie 140 Media Agency zajmującej się sprzedażą oferty reklamowej Twittera w Polsce. Wcześniej pracował m.in. K2 Media, Idea Banku i BrainJuice Group.

Edwin ZasadaArticle

W 140 Media Edwin Zasada będzie odpowiadał za przygotowywanie innowacyjnych strategii marketingowych dla klientów agencji, wsparcie działu sprzedaży w tworzeniu długoterminowych prognoz i planów oraz działania edukacyjne, m.in. poprzez organizację warsztatów kreatywnych, rekomendacje strategiczne dla kluczowych klientów i mentoring.

Poprzednio przez prawie dwa lata pełnił funkcję social media directora w agencji K2 Media. Zajmował się w niej zarządzaniem działem obsługi oraz tworzeniem i utrzymywaniem relacji z klientami.

Wcześniej pracował m.in. jako specjalista ds. social media w Idea Banku oraz social media strategy manager i head of social media w agencji BrainJuice Group.

Ogółem z branżą social media związany jest od 6 lat. Realizował projekty m.in. dla marek H&M, Playboy, Żołądkowa Gorzka, Johnnie Walker czy Telepizza. Prowadzi też bloga nagrodzonego w konkursie Blog Roku 2014 w kategorii Pasje i Twórczość.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Edwin Zasada brand strategy managerem w 140 Media Agency

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nik
kogo obchodzi jakiś zasada?
odpowiedź