Edyta Górniak, Borys Szyc w kampanii Radia Zet

Na początku września rusza najnowsza kampania Radia Zet, którejmotywem przewodnim będzie hasło "Siła muzyki". Tym razem stacjębędą reklamowali piosenkarka Edyta Górniak i aktor Borys Szyc.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Spot telewizyjny z udziałem Górniak i Szyca nawiązuje dokolejnego konkursu "Siła Muzyki!", który rusza na antenie stacji 10września i potrwa trzynaście tygodni. Tym razem, biorąc w udział wzabawie razem z bliską osobą, można będzie wygrać podwójnie, nawet200 tysięcy złotych. Spot, wyreżyserowany przez JakubaŁubniewskiego, emitowany będzie w TVP, TVN i Polsacie od 7września.

Poza telewizją kampania swoim zasięgiem obejmie: prasę (m.in.Gala, Glamour, Viva, Cosmopolitan, Przekrój, Newsweek, Polityka,Playboy, CKM, Forbes) i outdoor.

Kampanię planuje ZenithOpimedia Group. Kreację przygotowałaagencja BUM - Marek Bimer i Janusz Mazurczak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady