Edyta Sidwa: z Marquard Media Polska do Allegro

Edyta Sidwa objęła funkcję szefowej ds. zaangażowania klientów w dziale mody i na stronie głównej Allegro.pl. Poprzednio pracowała w Marquard Media Polska, a wcześniej m.in. w Wirtualnej Polsce i Agorze.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Edyta Sidwa: z Marquard Media Polska do Allegro
Edyta Sidwa

Do Allegro Edyta Sidwa przeszła z Marquard Media Polska, gdzie przez ponad rok była dyrektorem ds. digitalu.

Wcześniej przez 7 lat pracowała w Grupie o2, która w 2014 roku połączyła się z Wirtualną Polską. Najpierw była product managerem, odpowiadając kolejno za serwisy rozrywkowe, lifestylowe, sportowe, finansowe i społecznościowe i stronę główną o2 oraz za serwisy rozrywkowe i lifestylowe Wirtualnej Polski. Natomiast w latach 2015-2017 jako dyrektor obszaru rozrywkowego i serwisów gwiazdorskich zarządzała m.in. stronami Pudelek.pl, Pudelek.tv, o2.pl, Gwiazdy.wp.pl, Film.wp.pl i Teleshow.wp.pl.

W latach 2007-2010 pracowała w Agorze, kolejno jako content specialist i junior project manager.

Sidwa to kolejny menedżer, który ostatnio odszedł z Marquard Media Polska. Wiosną br. z wydawnictwem pożegnali się Joanna Góra (była redaktor naczelną polskiej edycji „Harper’s Bazaar”), Maciej Gajewski (szef segmentu pism dla mężczyzn i redaktor naczelny „Esquire”) oraz Justyna Duszyńska (dyrektor sprzedaży). Duszyńska przeszła do Grupy Onet-RAS Polska, obejmując funkcję dyrektora zespołu content tailors.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-kto-jest-prezesem-francois-nuyts-za-przemyslawa-budkowskiego,7171452038997633a ##

Do Grupy Allegro należą serwisy Allegro.pl i Ceneo.pl. W październiku 2016 roku zostały sprzedane przez koncern Naspers za 3,25 mld dolarów funduszom inwestycyjnym Cinven, Permira i Mid Europa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji