SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

eDziecko wyprzedziło Parenting, mocno w dół Dzecisawazne.pl i Mamadu (TOP10)

Wśród serwisów dla rodziców na pozycję lidera dzięki dużemu wzrostowi odwiedzalności awansowało eDziecko.pl, wyprzedając Parenting.pl. Mocno polepszyły się wyniki Mjakmama24.pl, Czasdzieci.pl i Zdrowystartwprzyszlosc.pl, a w dół poszły statystyki Mamadu.pl, Dzecisawazne.pl i sekcji Onetu dla rodziców.

Article

Według wyników badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w czerwcu br. eDziecko.pl (Agora) odwiedziło 3,37 mln użytkowników, co dało 12,4 proc. zasięgu. Internauci wykonali w serwisie 13,2 mln odsłon, każdy przeciętnie 3,9.

Parenting.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotował 3,05 mln użytkowników i 11,14 mln odsłon, a Mjakmama24.pl (Grupa ZPR Media) - 1,6 mln odwiedzających i 6,13 mln odsłon. Poziom 1 mln użytkowników przekroczyły jeszcze Mamotoja.pl (Edipresse Polska) i Mamadu.pl (Grupa naTemat). W pierwszym serwisie 1,26 mln internautów wygenerowało 4,84 mln odsłon, a w drugim 1,24 mln odwiedzających wykonało 3,63 mln odsłon.

Sekcja Onetu (Ringier Axel Springer Polska) o dzieciach i rodzinie miała 639,2 tys. użytkowników i 960,9 tys. odsłon. Na Miastodzieci.pl (Kolorowe Media) 470,4 tys. internautów wykonało 1,06 mln odsłon, na Dziecisawazne.pl (Wydawnictwo Natuli publikujące magazyn „Natuli”) 465,5 tys. odwiedzających wygenerowało 724,2 tys. odsłon, a na Czasdzieci.pl 406,5 tys. internautów wykonało 2,3 mln odsłon.

Natomiast Zdrowystartwprzyszlosc.pl, serwis Nestle promujący jedzenie dla małych dzieci, przy 358,6 tys. użytkowników zanotował 3,14 mln odsłon. Każdy odwiedzający wykonał przeciętnie 8,8 odsłon.

W porównaniu z czerwcem ub.r. eDziecko.pl zyskało 1,36 mln użytkowników (67,9 proc.) i 7,24 mln odsłon (121,6 proc.). Dzięki temu wyprzedził Parenting.pl, w którym liczba odwiedzających zmalała o 595,2 tys. (16,3 proc.), a liczba odsłon o 6,65 mln (37,4 proc.).

Mjakmama24.pl osiągnął wzrost o 437,7 tys. użytkowników (37,7 proc.) i 2,18 mln odsłon (55,2 proc.). Mocno w górę poszły też wyniki kilku innych witryn. Mamotoja.pl zyskało 255,9 tys. odwiedzających (25,5 proc.) i 544,9 tys. odsłon (12,7 proc.), a Czasdzieci.pl - 100,5 tys. użytkowników (32,9 proc.) i 754,9 tys. odsłon (48,7 proc.). Procentowo największy wzrost osiągnął Zdrowystartwprzyszlosc.pl - o 208,4 tys. użytkowników (138,9 proc.) i 2,53 mln odsłon (415,9 proc.).

Za to Mamadu.pl straciło 1,13 mln użytkowników (47,7 proc.) i 2,27 mln odsłon (38,5 proc.). Z kolei sekcja Onetu o dzieciach i rodzinie zanotowała spadek liczby odwiedzających o 757,1 tys. (54,2 proc.) i liczby odsłon o 1,91 mln (66,6 proc.), a Dziecisawazne.pl - liczby użytkowników o 451 tys. (49,2 proc.) i liczby odsłon o 4,38 mln (85,8 proc.).

Natomiast na Miastodzieci.pl przybyło 162,8 tys. internautów (52,9 proc.), a liczba odsłon zmalała o 679 tys. (39 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: eDziecko wyprzedziło Parenting, mocno w dół Dzecisawazne.pl i Mamadu (TOP10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl