Ekstraklasa dalej sponsorowana przez PKO Bank Polski i markę Lotto

Spółka Ekstraklasa w 90. sezonie ligowym gra dalej ze sponsorami PKO Bankiem Polskim i Totalizatorem Sportowym. W ramach zawartych nowych umów sponsorskich bank pozostanie partnerem tytularnym, a marka Lotto partnerem głównym ligowych rozgrywek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ekstraklasa dalej sponsorowana przez PKO Bank Polski i markę Lotto

Najnowsze umowy PKO Banku Polskiego oraz Totalizatora Sportowego z Ekstraklasą, oznaczają kontynuację i zacieśnienie współpracy marketingowej trwającej nieprzerwanie od 2018 roku z PKO Bankiem Polskim, początkowo jako partnerem głównym i oficjalnym bankiem Ekstraklasy, a od 2019 roku w roli Partnera Tytularnego. Współpraca z Totalizatorem Sportowym trwa od 2014 roku. 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ekstraklasa-mecze-transmisja-canal-online-promocja-szymon-marciniak ##

 Ekstraklasa dalej ze sponsorami

Dla ligi nowe umowy z PKO Bankiem Polskim i marką Lotto oznaczają dodatkowe wpływy finansowe. Łącznie z przychodami od innych sponsorów oraz z rekordowej umowy mediowej z Canal+, przełoży się to w sezonie 2023/24 na najwyższe wpływy dla klubów w historii ligi.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-ogladac-ekstraklasa-youtube-transmisja-inauguracja-mecz-legia-warszawa-lks-lodz-canal-plan-rozgrywek ##

– Niezwykle cieszy nas decyzja o kontynuacji współpracy z ligą tak silnych marek jak PKO Bank Polski i Lotto. Dla Ekstraklasy oznacza to dynamiczny rozwój w wielu wymiarach. Nasza współpraca ukierunkowana jest bowiem także na wspieranie sportowego rozwoju młodych piłkarskich talentów. Wspólnie realizujemy też szereg innowacyjnych działań oraz akcji integrujących społeczność kibicowską. Przedłużenie współpracy z naszymi partnerami, tytularnym i głównym, to też potwierdzenie efektywności prowadzonych dotychczas działań i unikatowych możliwości promocji, jakie daje współpraca z ligą. Ekstraklasa z milionową widownią telewizyjną w każdej kolejce, rosnącą liczbą odbiorców w internecie oraz milionami kibiców na trybunach to ogromny potencjał - mówi Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy.

– Kontynuujemy nasze zaangażowanie jako Partner Tytularny rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy. To jeden z naszych wyjątkowych projektów sponsorskich, gdzie sport łączy się z biznesem. Chcemy nadal wykorzystywać potencjał PKO Banku Polskiego jako mecenasa piłki nożnej, rozwijać dotychczasowe projekty, które wprowadziliśmy do ligi oraz naszą współpracę z klubami – mówi Dariusz Szwed, wiceprezes zarządu PKO Banku Polskiego kierujący pracami zarządu.

 Kontynuacja współpracy oznacza, że logotyp PKO Banku Polskiego pozostanie w oficjalnym logo i nazwie rozgrywek. Ponadto, będzie obecny m.in. na grafikach podczas transmisji 306 meczów w sezonie, w brandingu na stadionach 18 klubów oraz na rękawkach koszulek piłkarzy. Przedłużenie współpracy oznacza kontynuację projektów specjalnych, promujących młodych zawodników oraz integrujących kibiców: Młodzieżowiec Miesiąca, Młodzieżowiec Sezonu i Kanapa Kibica. Bank będzie współpracował podczas ligowych inicjatyw dla dzieci i młodzieży, jak np. Akademia Klasy Ekstra.

Oprócz tego Ekstraklasa będzie wspierać działania PKO Banku Polskiego skierowane zarówno do klubów, kibiców, obecnych jak i nowych klientów banku. Jednym z nich będzie kolejna odsłona Oficjalnej Karty Ekstraklasy z herbami klubów oraz rozgrywek, ale także sprzedaż biletów na mecze ligowe poprzez bankowość elektroniczną banku – iPKO. Bank wciąż będzie rozwijał kanały „PKO Bank Polski Grajmy Razem” w social mediach, a także organizował szereg innych akcji marketingowych, zapewniających nowe konteksty promocji.

W ramach współpracy z Ekstraklasą marka Lotto będzie eksponowana na koszulkach meczowych wszystkich klubów najwyższej ligi rozgrywkowej w Polsce, w grafikach podczas transmisji, a także na stadionach. Ekstraklasa będzie też promować partnera na oficjalnej stronie internetowej ligi oraz w kanałach social media.

Umowa przewiduje ponadto, że Lotto pozostanie partnerem aplikacji mobilnej ligi, a także partnerem tytularnym gry Fantasy Ekstraklasa – wirtualnego menadżera piłkarskiego opartego o realną ligową rywalizację. W ramach Fantasy Ekstraklasa ligowa spółka wspólnie z Totalizatorem Sportowym będzie przyznawać również nagrody – Numer Miesiąca i Numer Sezonu dla wyróżniających się piłkarzy.

Nowy sezon 2023/24 piłkarskiej Ekstraklasy ruszył w piątek 21 lipca. Sublicencji, obejmującej transmisję jednego meczu z kolejki i skróty wszystkich, nie kupiła na razie Telewizja Polska. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"