Kibicowskie „Przeżyj to sam” oraz Twarowski i Ćwiąkała pełni emocji reklamują PKO Ekstraklasę w Canal+ (wideo)

Platforma nc+ zaczęła kampanię promującą transmisje z piłkarskiej PKO Ekstraklasy w stacjach Canal+. W spotach razem z kibicami występują dziennikarze piłkarscy nadawcy: Andrzej Twarowski i Tomasz Ćwiąkała.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kibicowskie „Przeżyj to sam” oraz Twarowski i Ćwiąkała pełni emocji reklamują PKO Ekstraklasę w Canal+ (wideo)
Tomasz Ćwiąkała i Andrzej Twarowski w spocie transmisji w Canal+ z PKO Ekstraklasy

Spot z kampanii pokazuje, jak kibice śpiewają na stadionie przebój „Przeżyj to sam”. Jednocześnie prezentowane są ujęcia z widowiskowymi akcjami i efektownymi oprawami kibicowskimi z PKO Ekstraklasy. Emocjonują się tym zarówno fani na stadionach i przed telewizorami, jak też Andrzej Twarowski i Tomasz Ćwiąkała w kabinie komentatorów.

Reklamy podkreślają, że w stacji Canal+ transmitowane są trzy najciekawsze mecze z każdej kolejki PKO Ekstraklasy.

 

Wszystkie mecze PKO Ekstraklasy są natomiast pokazywane w uruchomionych w tym celu stacjach Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4. Są one dostępne nie tylko w nc+, lecz także u innych operatorów telewizyjnych, m.in. w Cyfrowym Polsacie oraz Player.pl.

W Canal+ są też emitowane programy dotyczące PKO Ekstraklasy, od bieżącego sezonu niedzielna „Liga+ Extra” nie jest już dzielona na drugą część pokazywaną w Canal+ Sport. Do grona ekspertów stacji dołączył niedawno były bramkarz Radosław Majdan.

W ramach umowy obowiązującej od początku bieżącego sezonu po jednym meczu z kolejki transmituje Telewizja Polska w kanale otwartym. Kontrakt podpisano na dwa lata, publiczny nadawca i nc+ za transmisje zapłacą łącznie, licząc z kosztami produkcji, ok. 500 mln zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/platforma-canal-zastepuje-platforme-nc-to-naturalna-zmiana-uspojni-wizerunek-i-marketing-platformy,7170871301019777a ##

Działania reklamowe nc+ obejmują m.in. telewizję, kina oraz internet. Za kreację kampanii odpowiada agencja Havas Warsaw, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media.

ITI Neovision, operator platformy nc+, od kwietnia 2017 do końca ub.r. zanotował 3,78 mld zł wpływów sprzedażowych i 195,2 mln zł zysku netto, wobec 3,69 mld zł przychodów i 152,8 mln zł zysku we wcześniejszych 21 miesiącach. Firma zarabia głównie na opłatach od abonentów, zmniejszyła wydatki na produkcję treści, a zwiększyła na emisję stacji i marketing.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski