SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Electro World Polska wchodzi do Polski

Electro World Polska współpracuje z Leo Burnett Warszawa i Starlinkiem.

Firma Electro World Polska należąca do brytyjskiej grupy Dixons, która jesienią tego roku zamierza otworzyć w Warszawie dwa elektromarkety pod marką Electro World, będzie przy kampanii launchowej współpracować z agencją Leo Burnett Warszawa i domem mediowym Starlink - informuje "MiMP".

Informację tę potwierdził Jacek Grochulski, dyrektor zarządzający Electro World Polska, choć dodał, że jeszcze wszystkie decyzje dotyczące obsługi reklamowej Electro World nie zapadły. - Pracujemy nad tym, żeby nasza kampania była bardzo widoczna. Będziemy w niej komunikować trzy główne atrybuty: atrakcyjną cenę, produkt i markę. Główną grupą docelową są osoby w wieku 25-45 lat, które poszukują nowinek technologicznych, ale nie zamierzamy się zamykać na osoby starsze, które chcą na przykład kupić pralkę. Na pewno wyróżnikiem naszej oferty będą komputery międzynarodowych uznanych marek w cenach sprzętu krajowego. Poza tym chcemy mieć rozbudowany serwis kliencki - mówi Grochulski.

Nie ujawnił on wartości budżetu reklamowego, jaki przeznaczony zostanie na wsparcie marki Electro World.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Electro World Polska wchodzi do Polski

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl