„Elektroodpady w dobre ręce” - producenci radzą, co zrobić ze zużytym sprzętem AGD i RTV

CECED Polska, związek producentów sprzętu AGD, rozpoczyna ogólnopolską kampanię edukacyjno-informacyjną pod hasłem „Elektroodpady w dobre ręce”. Akcja - przygotowana przez agencję Insignia - obejmuje internet, sklepy oraz szkolenia dla samorządowców i serwisantów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii „Elektroodpady w dobre ręce” jest promowanie wiedzy na temat właściwego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym. Akcja jest skierowana zarówno do konsumentów, jak też samorządów oraz małych i średnich przedsiębiorstw.

Działania dla konsumentów obejmują materiały (spoty, ulotki, standy) w ogólnopolskiej sieci sklepów RTV i AGD, aktywności na Facebooku (fanpage z grą i konkursem) oraz reklamy w internecie (na Ceneo, Allegro i innych stronach) odsyłające do serwisu elektrosmieciwsieci.pl, w którym dostępna jest m.in. mapa zbiórki elektroodpadów. Dla przedstawicieli władz samorządowych zorganizowana zostanie konferencja szkoleniowa dotycząca postępowania z elektroodpadami oraz publikowane będą reklamy w prasie branżowej i internecie. Podobne seminaria zostaną przeprowadzone dla punktów serwisowych sprzętu RTV i AGD.

grafika

Kampania, zaplanowana do grudnia br., jest realizowana przez CECED Polska w ramach projektu „Elektroodpady w dobre ręce” dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Za strategię, kreację i realizację akcji odpowiada agencja interaktywna Insignia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"