SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

EM Lab uspójnia wizerunek z Scholz&Friends Warszawa

EM Lab zmienia swoje logo i pozycjonowanie. Identyfikacja firmy ma być bliższa wizerunkowi przejętej przez nią rok temu agencji Scholz&Friends Warszawa.

Nowe pozycjonowanie rynkowe agencji reklamowej EM Lab jest zorientowane na realizację celów biznesowych klientów. – To nasz wyróżnik na rynku eventowym, na którym nadal często dominuje myślenie w kategoriach „Zróbmy ‘WOW’!” zamiast efektywności biznesowej planowanych działań – opisuje Dorota Rzeszutek, production director w firmie. Agencja dalej będzie realizować kampanie z zakresu event marketingu i ambient mediów.

EM Lab zmienia też swoją identyfikację wizualną. Nowe logo firmy nawiązuje do wizerunku jej siostrzanej agencji Scholz&Friends Warszawa. – Zależy nam bowiem na spójności wizualnej w grupie, jak również na podkreśleniu naszej oferty dla klientów zintegrowanej w ramach grupy – uzasadnia Jacek Olechowski, prezes zarządu EM Labu.

Przypomnijmy, że EM Lab samodzielnie działa od nieco ponad roku – wcześniej należał do Change Integrated (więcej na ten temat). W lutym ub.r. agencja za 0,5 mln zł przejęła Scholz&Friends Warszawa (więcej o tym).

Dołącz do dyskusji: EM Lab uspójnia wizerunek z Scholz&Friends Warszawa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl