SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

eMarketer: 220 mln USD na reklamy w grach społecznościowych

W bieżącym roku reklamodawcy z całego świata wydadzą na reklamy w grach i aplikacjach społecznościowych 220 milionów dolarów, w porównaniu do 183 milionów dolarów w roku ubiegłym.

142 miliony dolarów zostaną wydane w USA, a pozostałe 78 milionów dolarów na rynkach zagranicznych - prognozuje firma eMarketer.

Z kolei w roku 2011 globalne nakłady na reklamy w grach i aplikacjach społecznościowych mają sięgnąć 293 milionów dolarów (USA - 192 mln USD, zagranica - 101 mln USD).

eMarketer podkreśla, że jak dotąd głównym źródłem przychodu w przypadku większość społecznościowych gier jest nie reklama, a dobra wirtualne. Jednocześnie analitycy zauważają, że firmy takie jak Zynga i Playdom zdają sobie sprawę, iż oferowane przez nich gry są logicznym miejscem dla reklam i reklamodawców chcących dotrzeć do graczy.

Dołącz do dyskusji: eMarketer: 220 mln USD na reklamy w grach społecznościowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl