eMarketer prognozuje minimalny wzrost dla brytyjskiego rynkureklamy online

Kryzys gospodarczy prawie całkowicie powstrzymał rozwójbrytyjskiego rynku internetowej reklamy.

km
km
Udostępnij artykuł:

W bieżącym roku nakłady na reklamę online na Wyspach majązwiększyć się zaledwie o 0,9 procenta, do 3,38 miliarda funtów -prognozuje firma eMarketer.

"W 2009 roku rynek internetowej reklamy został dotkniętybardziej niż nawet kilka miesięcy temu przypuszczała większośćbrytyjskich marketerów. Cięcia budżetowe dotknęły wszystkie branże,w tym wiele z tych, które znacząco przyczyniły się do nakładów nareklamę online, w szczególności banki i usługi finansowe,motoryzację oraz sprzedaż" - stwierdziła Karin von Abrams, analitykeMarketera.

Sytuacja ma poprawić się w kolejnych latach. Na 2010 rok firmaprognozuje wzrost nakładów na brytyjskim rynku internetowej reklamyo 4,7 procenta (do 3,54 mld funtów), na rok 2011 o 9,6 procenta (do3,88 mld funtów), a na rok 2012 o kolejne 11,3 procenta (do 4,32mld funtów).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski