SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

eMarketer znów tnie prognozę dla rynku reklam w serwisachspołecznościowych

Firma eMarketer kolejny raz skorygowała swoją prognozę odnośnietegorocznych wydatków na reklamę w serwisach społecznościowych narynku amerykańskim.

eMarketer znów tnie prognozę dla rynku reklam w serwisachspołecznościowych

W grudniu zeszłego roku eMarketer przewidywał, ze wydatki tewyniosą 1,6 miliarda dolarów, w maju bieżącego roku prognozazostała obniżona do 1,4 miliarda dolarów, a obecnie firma szacuje,że reklamodawcy wydadzą tutaj 1,2 miliarda dolarów. Z kolei naprzyszły rok prognoza została obniżona z 1,8 do 1,3 miliardadolarów.

Główne przyczyny korekty to kryzys gospodarczy oraz wolniejszyod spodziewanego wzrost dochodów najpopularniejszego tego typuserwisu w USA jakim jest MySpace.

Z danych firmy wynika również, że reklamodawcy najwięcej swoichpieniędzy wydadzą w bieżącym roku na reklamę w serwisach MySpace iFacebook (odpowiednio 585 i 210 milionów dolarów wobec wcześniejprognozowanych 755 i 265 milionów dolarów). Łącznie obie stronyzgarną 68 procent wszystkich tegorocznych wydatków na reklamy wspołecznościowych serwisach za oceanem.

źródło: eMarketer

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: eMarketer znów tnie prognozę dla rynku reklam w serwisachspołecznościowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl