Emka klientem agencji Good One PR

Firma Emka, działająca w branży gospodarki odpadami medycznymi i weterynaryjnymi, nawiązała współpracę z agencją Good One PR.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Emka klientem agencji Good One PR

W ramach projektu agencja odpowiada za kompleksową strategię komunikacji marki, media relations, pozycjonowanie eksperckie oraz działania edukacyjne i informacyjne związane z recyklingiem zużytego oleju spożywczego (UCO - Used Cooking Oil) w ramach projektu Olejomaty.

Good One PR odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii PR, w tym prowadzenie biura prasowego, budowanie relacji z mediami oraz pozycjonowanie marki i jej ekspertów. Dodatkowo agencja zapewnia bieżące doradztwo strategiczne oraz wsparcie w zakresie komunikacji kryzysowej.

Z ramienia agencji działania prowadzi zespół Healthcare&Lifestyle w składzie: Ewelina Jaskuła, senior account manager i Aleksandra Sykulska, senior account executive. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana