Emka klientem agencji Good One PR

Firma Emka, działająca w branży gospodarki odpadami medycznymi i weterynaryjnymi, nawiązała współpracę z agencją Good One PR.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Emka klientem agencji Good One PR

W ramach projektu agencja odpowiada za kompleksową strategię komunikacji marki, media relations, pozycjonowanie eksperckie oraz działania edukacyjne i informacyjne związane z recyklingiem zużytego oleju spożywczego (UCO - Used Cooking Oil) w ramach projektu Olejomaty.

Good One PR odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii PR, w tym prowadzenie biura prasowego, budowanie relacji z mediami oraz pozycjonowanie marki i jej ekspertów. Dodatkowo agencja zapewnia bieżące doradztwo strategiczne oraz wsparcie w zakresie komunikacji kryzysowej.

Z ramienia agencji działania prowadzi zespół Healthcare&Lifestyle w składzie: Ewelina Jaskuła, senior account manager i Aleksandra Sykulska, senior account executive. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"