Empik będzie sprzedawał reklamy na swojej platformie internetowej

Empik powiększa ofertę reklamową i zestaw narzędzi promocyjnych dla partnerów o platformę Empik Ads do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Empik będzie sprzedawał reklamy na swojej platformie internetowej

Empik Ads umożliwia sprzedawcom, dostawcom, producentom i agencjom prowadzenie samodzielnych kampanii reklamowych na Empik.com w dwóch opcjach: Produkt sponsorowany oraz Marka sponsorowana. Opłata jest pobierana w modelu CPC (cost per click) a reklamodawca może ustawiać kampanie pod określone parametry budżetowe.  

Produkt sponsorowany umożliwia kontekstowe wyróżnienie wystawionej oferty w wynikach wyszukiwania (po wpisaniu frazy/na podstawie słów kluczowych) - produkty wyświetlane są na liście ofert na pierwszej i co siódmej pozycji. Produkt jest opisany dyskretnym wskazaniem: Sponsorowane.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ewa-szmidt-belcarz-szefowa-empik-przejmuje-51-proc-jego-akcji-wyda-400-mln-zl-na-rozwoj ##

Z kolei Marka sponsorowana to pakiet reklamowy przygotowany specjalnie dla Producentów i Sprzedawców, którzy chcą zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, sklepu bądź oferowanych produktów. Reklama graficzna wyświetla się nad wynikami wyszukiwania m.in. na podstawie słów kluczowych i składa się z grafiki (np. logo sklepu), krótkiego hasła/opisu oraz min. 3 wskazanych produktów i jest oznaczona określeniem: Sponsorowane.

grafika

Rusza Empik Ads

- System Empik Ads oraz pozostałe formaty reklamowe opierają się o konkretne etapy ścieżki zakupowej Klienta. Mając na uwadze, że aż 70% decyzji zakupowych jest podejmowanych w sklepie możemy wyróżnić oferty zgodne z daną intencją zakupową. A to maksymalizuje ich sprzedaż - mówi Olga Knap-Nowacka, head of ads & partnerships w Empiku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/empik-klasa-otwarta-interaktywne-live-y-wszystko-w-temacie ##

Empik Ads opiera się na modelu CPC (cost per click). Reklamodawca płaci więc nie za samo wyświetlenie, tylko za kliknięcie w reklamę produktu lub marki sponsorowanej. Działa tu mechanizm bidowania/licytacji stawek – Sprzedawca sam decyduje, ile chce zapłacić za klik i jaki maksymalny budżet przeznaczy na kampanię: za dzień lub za cały okres działań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały