Empik Premium Free: darmowe dostawy zakupów od 60 zł, a nie 40 zł

Od 6 września w ramach usługi Empik Premium Free bezpłatne dostawy będą dostępne dla jednorazowych zakupów za minimum 60 zł, a nie jak obecnie 40 zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Empik Premium Free: darmowe dostawy zakupów od 60 zł, a nie 40 zł

O podwyższeniu o 20 zł dolnego limitu wartości zakupów, przy których w ramach Empik Premium Free dostawa jest darmowa, użytkownicy usług zostali poinformowani mailowo. Zmiana wejdzie w życie 6 września.

W ramach Empik Premium Free bezpłatne dostawy są realizowane do Paczkomatów, placówek Poczty Polskiej i salonów Empik.

Od 6 września do końca września zaplanowano promocję, w której nowi i obecni użytkownicy Empik Premium Free będą mogli aktywować za darmo dostęp do platformy Empik Music na dwa miesiące.

Program Empik Premium Free został wprowadzony na początku września ub.r., obejmuje też specjalne promocje oraz dostęp do podcastów i ponad 200 klasycznych tytułów audiobooków i e-booków z platformy Empik Go. Usługa zastąpiła działający przez cztery lata program lojalnościowy Mój Empik, z którego korzystało 5 mln użytkowników.

Bez zmian w Empik Premium

Na początku września nie zmienią się natomiast zasady programu Empik Premium, działającego od sierpnia 2019 roku.

Obejmuje on m.in. darmową dostawę zakupów ze sklepu internetowego Empiku o wartości powyżej 40 zł kurierem, do punktów odbioru (m.in. salonów Empik, Paczkomatów, placówek Poczty Polskiej i stacji Orlen), dostęp do ponad 13 tysięcy e-booków audiobooków oraz podcastów z oferty Empik Go oraz stałą 15-procentową zniżkę na książki, muzykę, filmy, zabawki, artykuły papiernicze i kreatywne oraz kolekcje Empiku w salonach stacjonarnych, do 20 proc. zniżki na setki tysięcy produktów z etykietą Premium w Empik.com, a także zwrot 3 proc. wydatków na zakupy.

W ub.r. przychody grupy kapitałowej Empik zmalały o 6,7 proc. do 1,81 mld zł, a wynik netto - z 37,96 mln zł zysku do 90,27 mln zł. Firma obniżyła wydatki na wynagrodzenia, marketing i amortyzację, mocno wzrosły jej przychody z e-commerce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji