SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Empik wybiera agencję reklamową, chce rozstrzygnąć przetarg w listopadzie

Grupa Empik jest w trakcie przetargu, w którym wybierze agencję reklamową do współpracy. Obecnie odpowiada za to Grey Group Poland.

W trwającym właśnie przetargu zostanie wybrana agencja reklamowa, która ma realizować projekty reklamowe dla Empiku oraz zająć się nową platformą komunikacji marki.

Monika Marianowicz, rzecznika prasowa firmy przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że tzw. shortlista agencji jest już zamknięta. Zwycięzca ma zostać wybrany w listopadzie. Nie podała jednak ich liczby i nazw ani też nie ujawniła, na jak długo zostanie zawarta umowa z nowo wybraną agencją.

Obecnie realizacją kampanii reklamowych Empiku zajmuje się agencja Grey Group Poland, która współpracuje z firmą od 2016 roku. Wcześniej za jej reklamy odpowiadała agencja Change (Group One).

Jesienią 2016 roku Empik przeniósł swój budżet mediowy ze Starcomu (Publicis Media) do MEC (obecnie Wavemaker).

W sierpniu tego roku sklep internetowy Empik.com  prowadził promocję produktów związaną ze startem roku szkolnego i wspierał ją kampanią, której motywem przewodnim były dziecięce marzenia. Nieco wcześniej firma została większościowym udziałowcem startupu Going, który tworzy aplikację i serwis do dystrybucji biletów o tej samej nazwie. Wynikiem inwestycji ma być wspólna platforma biletowo-informacyjna do obsługi wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych. Na początku roku z kolei przejęła 80,25 proc. akcji spółki E-Muzyka, płacąc za nie 12,85 mln zł.

Do sierpnia 2016 roku klienci Empiku mogli zbierać punkty w programie lojalnościowym Payback. Po zrezygnowaniu z niego firma uruchomiła swój program tego typu – Mój Empik.

Dołącz do dyskusji: Empik wybiera agencję reklamową, chce rozstrzygnąć przetarg w listopadzie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl