SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Encyklopedia papieska od Edipresse

Wydawnictwo Edipresse Polska S.A. postanowiło uczcić 25 rocznicę Pontyfikatu Jana Pawła II

Wydawnictwo Edipresse Polska S.A. postanowiło uczcić 25 rocznicę Pontyfikatu Jana Pawła II, wydając pierwszą na świecie Encyklopedię Papieską . Autorem tej wyjątkowej publikacji jest Grzegorz Polak - laureat ubiegłorocznej edycji nagrody im. biskupa Jana Chrapka "Ślad". (więcej poniżej)

Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

      

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

"Wielka Encyklopedia Jana Pawła II" jest jedynym tego typu wydawnictwem na świecie. Pierwszy tom encyklopedii, zawierający hasła od A do At, ukaże się na rynku 25 września. Będzie dostępny w księgarniach i punktach sprzedaży prasy, po promocyjnej cenie 6, 99 zł. Kolejne tomy będą ukazywały się co dwa tygodnie. W sumie zaplanowano co najmniej czternaście tomów tego niezwykłego wydawnictwa. Dotychczas opracowano ponad 4, 5 tysiąca haseł i zebrano ponad 900 zdjęć związanych z osobą Jana Pawła II.

"Wiemy, że istnieje potrzeba stworzenia wiarygodnego i całościowego kompendium wiedzy na temat Ojca Świętego, dlatego wobec ogromnej liczby publikacji na ten temat zdecydowaliśmy się stworzyć dzieło zupełnie wyjątkowe- jedyną na świecie Encyklopedię Papieską. Również wyjątkowe jest nasze podejście marketingowe do tej publikacji. "Wielka Encyklopedia Jana Pawła II" jest kolekcją i wykorzystuje narzędzia marketingowe typowe dla tego rodzaju produktów. Nowością na polskim rynku jest sposób dystrybucji -encyklopedia sprzedawana będzie jednocześnie w punktach sprzedaży prasy, księgarniach i klubach wysyłkowych. Nasze doświadczenie przy wydawaniu dwutygodnika "Księga Świętych" pozwala nam precyzyjnie określić potencjalnego czytelnika, jego potrzeby, zainteresowania i możliwości finansowe"- mówi Bartłomiej Hański, dyrektor ds. nowych projektów Edipresse Polska S.A.

"Wielka Encyklopedia Jana Pawła II" ukaże się w nakładzie 230 tysięcy egzemplarzy. Sprzedaży pierwszego tomu encyklopedii będzie towarzyszyła kampania telewizyjna w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie. Za kreację i produkcję spotu odpowiedzialny był dział marketingu Edipresse Polska S.A. Zakupem mediów zajął się Universal McCan.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Encyklopedia papieska od Edipresse

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl