Enea Operator wybiera dom mediowy

Spółka Enea Operator rozpoczęła przetarg na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę ze zwycięską agencją zawrze na 2 lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Enea Operator wybiera dom mediowy

Wybrana przez spółkę Enea Operator agencja mediowa zajmie się m.in. zakupem czasu reklamowego i emisją spotu tv w wybranych stacjach, m.in. w TVP Oddział Poznań, TVP Oddział Gorzów, TVP Oddział Szczecin, TVP Oddział Bydgoszcz i WTK. 

Będzie też planować i kupować reklamy w prasie, m.in. w dzienniku “Rzeczpospolita” oraz w “Gazecie Pomorskiej”, “Głosie Wielkopolskim”, “Kurierze Szczecińskim”, “Ekspressie Bydgoskim” i “Gazecie Lubuskiej”.

Spółka informuje, że maksymalne łączne wynagrodzenie, jakie może uzyskać wybrana agencja z tytułu realizacji zamówień objętych przetargiem nie może przekroczyć całkowitego budżetu w kwocie 300 tys. zł netto. 

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 28 listopada.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii