Enea Operator wybiera dom mediowy do dwuletniej współpracy

Spółka Enea Operator ruszyła z przetargiem, w którym wybierze dom mediowy. Umowę z nim chce zawrzeć na 2 lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Enea Operator wybiera dom mediowy do dwuletniej współpracy
fot. materiały prasowe

Przetarg dotyczy planowania i zakupu powierzchni reklamowej oraz czasu antenowego do komunikacji związanej z działalnością biura PR i komunikacji oraz komunikacji marki Enea Operator w prasie, telewizji, radiu i internecie. Obejmuje także realizację projektów niestandardowych związanych z działalnością promocyjną spółki.

Wybrana w nim agencja zajmie się obsługą w mediach funkcjonujących na obszarze działania spółki Enea Operator. Już na etapie przetargu Enea wskazuje konkretne media.

W przypadku prasy mają to być m.in. wybrane tytuły Polska Press (właścicielem tego wydawcy jest PKN Orlen; Enea jest spółką Skarbu Państwa), m.in. Głos Wielkopolski, Gazeta Lubuska, Gazeta Pomorska, Głos Dziennik Pomorza, a także prasa branżowa dotycząca rynku energetyki.

W przypadku telewizji wskazano stacje regionalne, takie jak TV Lubuszan, TV Police, TVP Poznań, TVP Bydgoszcz, TVP Szczecin, TVP Gorzów Wielkopolski. Działania internetowe będą obejmować m.in. Google a także social media i regionalne serwisy, takie jak np. epoznan.pl czy regionalne serwisy Polska Press.

Aktywności w stacjach radiowych to kampania na antenach regionalnych rozgłośni Polskiego Radia (Polskie Radio Szczecin, Polskie Radio Poznań, Polskie Radio Zachód, Radio Miejskie Gorzów), w wybranych stacjach Eurozetu (Meloradio Poznań, Plus Bydgoszcz, Plus Gorzów Wielkopolski) czy lokalnych stacjach sieci Radia Eska.

Uzupełnieniem kampanii w mediach mają być działania niestandardowe.

Przetarg trwa do 11 października br. Umowa ma zostać zawarta na 2 lata.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?