SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Enea wybiera agencję do obsługi w social mediach

Spółka Enea SA, dostawca energii rozpoczęła przetarg, w którym wybiera agencję do obsługi w social mediach. Będzie z nią pracować przez rok. Zapłaci jej 345 tys. zł.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie rocznej strategii obecności Grupy Enea w mediach społecznościowych, obsługę profili marki na Facebooku, Instagramie, YouTube, Twitterze, LinkedIn itp. Przygotuje też szkolenia dla pracowników spółki dotyczące social mediów, będzie prowadzić zlecone przez spółkę konkursy i opracuje standardy obsługi sytuacji kryzysowych.

Enea zamierza zawrzeć ze zwycięską firmą tzw. umowę ramową na okres roku. Maksymalne wynagrodzenie jakie spółka zamierza zapłacić wybranej agencji nie może przekroczyć kwoty 344 936 zł brutto.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 17 sierpnia. W czerwcu br. Enea podpisała umowę z agencją Walk Creative na jej obsługę reklamową. Z kolei w styczniu sfinalizowała przetarg na obsługę mediową decydując się przenieść swój budżet ze Starcomu do Media Group.

Dołącz do dyskusji: Enea wybiera agencję do obsługi w social mediach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl