"Energia i wiele więcej” w kampanii wizerunkowej Enei

Enea ruszyła z ogólnopolską kampanią wizerunkową, która podkreśla istotną rolę dostawcy energii również do wspierania odbiorców na wielu płaszczyznach i umożliwiania im uczestnictwa w wielu aktywnościach, które szczególnie teraz – na wiosnę – powodują chęć wyjścia z domów. Za jej realizację odpowiada agencja GPD.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Energia i wiele więcej” w kampanii wizerunkowej Enei

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Grupy Enea, która codziennie zasila miliony Polaków w energię do wszystkiego, czego potrzebują, jednocześnie dbając o środowisko i prowadząc swój biznes w sposób społecznie odpowiedzialny. 

Hasło kampanii „Energia i wiele więcej” ma oddawać różnorodność działań Enei oraz zrozumienie potrzeb konsumentów. arka chce podkreślić, że Enea to nie tylko prąd w gniazdku – firma przechodzi zieloną transformację, zobowiązując się do dostarczania energii z odnawialnych źródeł, a jej nadrzędnym celem jest osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 roku. 

Kampania wizerunkowa to pierwszy krok do zwiększenia świadomości klientów, że Enea to odpowiedzialny, świadomy dostawca energii. To także firma, której relacja z klientem nie kończy się na sprzedaży.

W ramach szerokiej, ogólnopolskiej, 360-stopniowej kampanii powstał spot wizerunkowy, projekty graficzne, spot radiowy, materiały w social media oraz dedykowany landing page. Bohaterami spotu są klienci oraz ambasadorki Enei. Wszyscy pełnią w życiu różne role, a rolą Enei jest ich wspieranie każdego dnia. 

W spocie pojawiają się oryginalne materiały promocyjne Grupy Enea ze zrealizowanych projektów, jak budowane farmy fotowoltaiczne czy muzyczne festiwale. Muzykę do spotu skomponował jeden z najwybitniejszych muzyków jazzowych, Leszek Możdżer, dyrektor artystyczny Enter Enea Festival.

Za koncepcję kreatywną, realizację oraz produkcję kampanii odpowiada agencja GPD oraz GPD Film Studio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej