SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Eska TV podwoiła widownię i wpływy z reklam

Od początku roku kanał Eska TV ogląda średnio 35 tys. osób, o 115 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast wpływy reklamowe muzycznej stacji wzrosły o 100 proc. Hitem kanału jest program „Eska TV News”.

Eska TV podwoiła widownię i wpływy z reklam

Średnia widownia telewizja Eska TV w okresie od 1 stycznia do 8 sierpnia 2013 roku wyniosła 35 tys. osób. Przełożyło się to na 0,57 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 0,96 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej oglądalność muzycznej stacji wzrosła o 114,71 proc. Wówczas jej średnia widownia wynosiła 16 tys. osób, a jej udział plasował się odpowiednio na poziomie 0,27 proc. oraz 0,48 proc.

Eska TV

Wszyscy 4+

16-49

Okres

AMR

SHR %

AMR

SHR %

01-01-2012 - 08-08-2012

16 175

0,27%

11 971

0,48%

01-01-2013 - 08-08-2013

34 730

0,57%

23 894

0,96%


Warto dodać, że w lipcu br. średnia widownia minutowa Eski TV wynosiła jeszcze  więcej, bo 44 tys. osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 0,85 proc. oraz 1,38 proc. (więcej na ten temat). W tym samym miesiącu udział tej stacji wśród kanałów z naziemnej telewizji cyfrowej wynosił 1,68 proc., co dawało jej 14. miejsce w zestawieniu (poznaj szczegóły).

W rankingu pięciu topowych programów muzycznej stacji najwięcej widzów w bieżącym roku zgromadził program „Eska TV News”, który obejrzało 196 tys. osób. Drugie miejsce zajęło pasmo „Co się słucha” z oglądalnością na poziomie 189 tys. widzów.

Top 5 programów

Wszyscy 4+

Program

Data

Start

AMR

SHR %

ESKA TV NEWS /PROG.MUZ.POL./

25-05-2013

12:09

196 349

2,90%

CO SIE SLUCHA /PROG.MUZ.POL./

25-05-2013

13:08

188 867

2,55%

TELEDYSKI

05-01-2013

12:19

177 776

2,13%

FEJSLISTA /TELEDYSKI/

13-07-2013

18:01

151 983

1,65%

DANCE CHART /PROG.ROZR.MUZ.POL./

23-03-2013

10:07

149 320

1,82%


Z danych cennikowych wynika, że wpływy reklamowe Eski TV w okresie od 1 stycznia do 8 sierpnia br. wyniosły 192,6 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. wzrosły one o 100,47 proc., czyli o 96,5 mln zł (dane bez rabatów).

Okres

Wpływy (zł)

01-01-2012 - 08-08-2012

96 077 015

01-01-2013 - 08-08-2013

192 602 700

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Eska TV podwoiła widownię i wpływy z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomik
Jeśli "ESKA TV" od jesieni zacznie nadawać filmy fabularne lub realty show to jej oglądalność zacznie spadać "na łeb, na szyję".
10 8
odpowiedź